عکس | یک ایرانی بازیکن ماه آلمان شد

به گزارش خبرگزاری جیرو؛ بهنام یخچالی لژیونر و ستاره تیم ملی بسکتبال ایران که در فصل جاری با پیراهن تیم «رومراشتروم گلادیاتورز تریر» در لیگ پرو A آلمان دست به توپ است، بهترین بازیکن ماه مارس این لیگ شد.

به گزارش جیرو، یخچالی با میانگین 16 امتیاز، 4.7 ریباند و تاثیرگذاری 19.7 در هر بازی، بهترین بازیکن ماه مارس این رقابت ها شد تا همچنان به درخشش خود در این رقابت ها ادامه دهد.

عکس | یک ایرانی بازیکن ماه آلمان شد

پرو A در واقع لیگ دست دو آلمان و یک دسته پایین تر از بوندسلیگا است که بهنام یخچالی و یارانش با صدرنشینی در این رقابت ها، شانس اصلی صعود به سطح اول بسکتبال آلمان به شمار می روند.

تیم رومراشتروم گلادیاتورز هم اکنون با کسب 26 برد، 5 باخت و 52 امتیاز از 31 بازی، صدرنشین مسابقات لیگ پرو A آلمان است و یخچالی در کسب این نتیجه خوب، تاثیرگذاری بسیار زیادی داشته است.

258 258

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عکس | یک ایرانی بازیکن ماه آلمان شد" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عکس | یک ایرانی بازیکن ماه آلمان شد"، کلیک کنید.