سیّد کمال حسینی رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان کردستان شد

سیّد کمال حسینی رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان کردستان شد

به گزارش خبرگزاری جیرو از سنندج، نشست مجمع عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت استان کردستان با هدف برگزاری انتخابات و تعیین اعضای جدید هیات مدیره برگزار شد که طی این انتخابات «سیّد کمال حسینی» از فعالان اقتصادی شاخص استان با کسب اکثریت آرا به عنوان رییس هیات مدیره برگزیده شد.

این انتخابات در سالن جلسات خانه صنعت، معدن و تجارت استان کردستان و با حضور روسای 13 انجمن همگن تولیدی استان برگزار شد که طی آن ترکیب هیات مدیره و بازرس خانه صمت استان مشخص شد.

در این انتخابات «سیدکمال حسینی» به عنوان رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان، «کمال الدین توحیدی» به عنوان نایب رییس، «عباس بهرامی» به عنوان خزانه دار و «محسن اسدی» به عنوان بازرس از جانب اعضا انتخاب شدند.

گفتنی است «سیّد کمال حسینی» ریاست دو دوره اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج را در کارنامه ی کاری خود دارد و در حال حاضر نیز ریاست شورای هماهنگی بخش خصوصی استان کردستان را عهده دار است.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سیّد کمال حسینی رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان کردستان شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سیّد کمال حسینی رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان کردستان شد"، کلیک کنید.