زندگی در تراز شهدا مهم ترین ویژگی شهید رییسی بود

یوسفی:

زندگی در تراز شهدا مهم ترین ویژگی شهید رییسی بود

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور، مهم ترین ویژگی آیت الله رییسی را زندگی در تراز شهدا عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری جیرو، رضا یوسفی رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور در جلسه شورای فرهنگی این دانشگاه ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت رییس جمهور خستگی ناپذیر و مردمی شهید آیت الله رییسی و یارانش گفت: زندگی در تراز شهدا از مهم ترین ویژگی های رییس جمهور شهید بود.

وی افزود: کسانی که همواره مراقب هستند شهیدوار زندگی کنند، در این راه تلاش می کنند و تفاوتی نمی کند که در جبهه های جنگ باشند و با گلوله های دشمن شهید شوند یا مانند حاج قاسم عزیز ناجوانمردانه به دست شیطان بزرگ شهید شوند و یا حتی در حین خدمت باشند، هرکس شهیدوار زندگی کند شهید می شود.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور گفت: براساس سخن مهم سردار سلیمانی «شرط شهید شدن شهید بودن است» و شهید مظلوم آیت الله رییسی در زندگی همواره در تراز شهدا بودند و شهادت اجر و مزد الهی برای ایشان بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "زندگی در تراز شهدا مهم ترین ویژگی شهید رییسی بود" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "زندگی در تراز شهدا مهم ترین ویژگی شهید رییسی بود"، کلیک کنید.