رییس حشد الشعبی: شهید سلیمانی و فداکاری هایش را فراموش نمی کنیم

رییس حشد الشعبی: شهید سلیمانی و فداکاری هایش را فراموش نمی کنیم

رییس حشد الشعبی عراق تاکید کرد که حشد الشعبی هرگز شهید سردار قاسم سلیمانی و حمایتش و فداکاری هایش را فراموش نخواهد کرد.

به گزارش جیرو، فالح الفیاض، رییس حشد الشعبی عراق در دهمین سالروز تاسیس این نهاد برای مبارزه با داعش گفت: حشد الشعبی اهداف دولت را اجرا می کند و از سیاست هایش دفاع می کند. هدف ما این است که مردم عراق در امنیت باشند.

طبق گزارش المیادین، الفیاض گفت: حشد الشعبی برای عراق و عراقی هاست نه برای یک طایفه یا گروه خاص. ما شهید سردار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و حمایتش و فداکاری هایش را فراموش نخواهیم کرد.

در این راستا محمدشیاع السودانی، نخست وزیر عراق نیز به همین مناسبت گفت: پیروزی ها و دستاوردهای حشد الشعبی بی نظیر بود و همواره برای ما مایه افتخار خواهد بود. تنها روندی که پیش روی ما است بازسازی کشور و اصلاح نهادها و حاکمیت قانون است.

پایان خبر جیرو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رییس حشد الشعبی: شهید سلیمانی و فداکاری هایش را فراموش نمی کنیم" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رییس حشد الشعبی: شهید سلیمانی و فداکاری هایش را فراموش نمی کنیم"، کلیک کنید.