روسیه مشارکت راهبردی با کرخ شمالی امضا می کند

روسیه مشارکت راهبردی با کرخ شمالی امضا می کند

کرملین اعلام کرد که رییس جمهور روسیه سه شنبه به کره شمالی سفر می کند و در این دیدار پیمان «مشارکت راهبردی» میان 2 کشور امضا می شود.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری جیرو، یوری اوشاکوف دستیار پوتین در امور سیاست خارجی دوشنبه این سفر تاریخی را که پس از 24 سال انجام می شود یک «سفر رسمی و دوستانه» خواند.

وی گفت، چندین سند در این سفر امضا خواهد شد که یکی از آنها «پیمان مشارکت راهبردی» است. به گفته اوشاکوف، پیمان مشارکت راهبردی جایگزین چند سند اساسی دیگر یعنی پیمان دوستی و همکاری متقابل 1961، پیمان دوستی و همکاری حسن همجواری 2000 و بیانیه های مسکو و پیونگ یانگ در سال های 2000 و 2001 می شود.

اوشاکوف تاکید کرد که این اسناد با توجه به «تغییر عمیق اوضاع ژیوپولیتیک جهانی و منطقه» تغییر خواهند کرد.

روسیه مشارکت راهبردی با کرخ شمالی امضا می کند

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "روسیه مشارکت راهبردی با کرخ شمالی امضا می کند" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "روسیه مشارکت راهبردی با کرخ شمالی امضا می کند"، کلیک کنید.