ذوب آهن مغلوب طبیعت شد/ برتری شهرداری گرگان و مهرام – خبرگزاری جیرو | اخبار ایران و جهان

ذوب آهن مغلوب طبیعت شد/ برتری شهرداری گرگان و مهرام - خبرگزاری جیرو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری جیرو، هفته بیستم رقابت های لیگ برتر آقایان امروز یکشنبه با برگزاری 5 دیدار دنبال شد.

درنخستین دیدار این هفته، تیم کاله مازندران مقابل رعدپدافند به میدان رفت و با نتیجه 117 بر62 به پیروزی رسید. در این دیدار متین آقاجانپوربا 21 امتیاز،4 ریباند،2 پاس گل و کارایی 25 بهترین بازیکن شد.

در دیگر دیدار هفته بیستم، تیم های مهرام تهران و پالایش نفت آبادان به رقابت پرداختند و تیم مهرام با برتری 73 بر 68 تیم حریف را شکست داد. در این دیدارپری پتی با 23 امتیاز، 13 ریباند، 5 توپ ربایی و کارایی 23 بهترین بازیکن بود.

تیم شهرداری گرگان در این هفته میزبان تیم فولاد هرمزگان بود و در نهایت با نتیجه 96 بر 89 در این دیدار به پیروزی رسید. در این دیدار سینا واحدی با 44 امتیاز، 2 پاس گل، 3 توپ ربایی و کارایی 40 بهترین بازیکن این دیدار شد.

همچنین تیم ذوب آهن در هفته بیستم به مصاف تیم طبیعت تهران رفت و با نتیجه 71 بر82 مغلوب تیم حریف شد.در این دیدار جردن استیونز با 32 امتیاز، 4 ریباند،3 پاس گل و کارایی 29 بهترین بازیکن بود.

لیموندیس شیراز در این هفته، مقابل آورتا ساری بازی کرد و با برتری 91 بر 71 موفق به کسب پیروزی شد. در این دیدار سید مهدی جعفری با 9 امتیاز، 6 ریباند، 3 توپ ربایی وکارایی 17 بهترین بازیکن دیدار شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ذوب آهن مغلوب طبیعت شد/ برتری شهرداری گرگان و مهرام – خبرگزاری جیرو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ذوب آهن مغلوب طبیعت شد/ برتری شهرداری گرگان و مهرام – خبرگزاری جیرو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.