دویل انتخاباتی ترامپ و بایدن آغاز شد

دویل انتخاباتی ترامپ و بایدن آغاز شد

انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا قرار است در تاریخ 5 نوامبر (15 آبان) برگزار شود و امسال هم همانند سال 2020 بایدن و ترامپ وارد رقابت های اصلی انتخابات خواهند شد.

طبق گزارش خبرگزاری رویترز، بایدن برای پیروزی نامزدی حزب دموکرات به رای 1968 هیات نمایندگی نیاز داشت و او روز سه شنبه پس از پیروزی در انتخابات مقدماتی در ایالت جورجیا از این تعداد عبور کرد.

هم چنین «دونالد ترامپ» که توانست رقیب خود «نیکی هیلی» سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل را در رقابت های انتخابات مقدماتی شکست دهد، رای 1215 هیات نمایندگی لازم را برای نامزدی حزب جمهوری خواهان کسب کرد و این اتفاق پس از پیروزی در ایالت جورجیا رخ داد.

311311

دویل انتخاباتی ترامپ و بایدن آغاز شد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دویل انتخاباتی ترامپ و بایدن آغاز شد" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دویل انتخاباتی ترامپ و بایدن آغاز شد"، کلیک کنید.