خواص قارچ گانودرما برای دیابت

گانودرما و دیابت : بر اساس تحقیقات صورت گرفته قارچ گانودرما حاوی آنزیم هایی است که موجب کاهش سطح قند خون می شوند و مصرف منظم از قارچ گانودرما می تواند تاثیر خود را بر کاهش قند خون نشان دهد. قهوه فوری لاته حاوی عصاره قارچ گانودرما و شیرخشک برای چاقی از دیگر تاثیرات قهوه گانودرما بر درمان چاقی است . که می تواند موجب رفع و از بین رفتن لکه های تیره ای که بر روی پای افراد مبتلا به دیابت وجود دارد، شود. قارچ گانودرما برای حفظ سلامت قلب : قارچ گانودرما حاوی اسید گانودریک است که موجب بهبود جریان خون شده و  اکسیژن در عضله قلب را تنظیم می کند. قارچ گانودرما موجب  کاهش سزح کلسترول بد خون شده و از لخته شدن خون در شریان ها جلوگیری می کند. علاوه بر این مثرف منظم از قارچ گانودرنا موجب کاهش فشار خون می شود.

خواص قارچ گانودرما برای دیابت

خواص قارچ گانودرما برای دیابت

کلسترول بالا و فشار خون بالا از عوامل افزاینده خطر ابتلا به بیماری ها و مشکلات قلبی است که قارج گانودرنا با کنترل و تنظیم این دو مورد می تواند به بهبود سلامت قلب کمک کند. گانودرما و زگیل تناسلی : زگیل تناسلی که ناشی از قارچ پاپیلومای انسانی یا همان HPV است از طریق رابطه جنسی به مردان و زنان منتقل می شود. این ویروس بسیار خطرناک است. مطالعات بسیار فراوانی در زمینه تاثیر قارچ گانودرما بر روی زگیل تناسلی صورت گرفته است و در نهایت محققین دریافتند که قارچ گانودرما با داشتن عصاره AHCC می تواند به راحتی بیماری زگیل تناسلی را درمان کند. برای مصرف قارچ گانودرما به منظور درمان زگیل تناسلی بهتر ایت که با توجه به طعم تلخ و نامطلوب قارچ گانودرما به صورت خام از چای قارچ گانودرما یا دم کرده قادچ گانودرما استفاده کنید.

گروه سلامت خبرگزاری مهر – ساناز باقری راد: این روزها کمی گشت و گذار در فضای مجازی و اینترنت قطعاً شما را با موارد عجیب و غریبی روبرو خواهد کرد.با وجود خواص بسیاری که دارد ممکن است قهوه گانودرما برای قند خون نتیجه عکس بدهد و مضر باشد پس قبل از شروع مصرف حتما با پزشک خود مشورت کنید . شاید تا به حال نیز با برخی پست های تبلیغی در فضای مجازی برخورد کرده باشید و حتی از تعجب دهانتان باز مانده باشد. تبلیغات محصولی به نام «قارچ گانودرما» یکی از این موارد عجیب الخلقه است. محصولی که به ادعای تبلیغ کنندگان آن فرقی نمی کند که به کدام بیماری مبتلا باشید چراکه مصرف این ماده همچون یک اکسیر جادویی تمام بیماری ها و مشکلات جسمی شما را درمان می کند.

تبلیغی که به رغم غیر قابل باور بودن آن، به شدت در فضای مجازی گسترش پیدا کرده و می توان گفت که برنامه اینستاگرام نیز تبدیل به اسپانسر انحصاری تبلیغات گانودرما شده است. فروشندگان این محصول معتقدند که مصرف این ماده روی دست تمام قرص ها و داروهای داخلی و خارجی شده و بسیاری از بیماری ها ازجمله انواع سرطان، آلزایمر، ام اس، دیابت، اسم، مشکلات گوارشی و معده، میگرن، دردهای مفصلی و هزاران نوع بیماری دیگر را درمان می کند. بر اساس ادعاهای مطرح شده درباره عملکرد گانودرما، این محصول به دلیل داشتن مقادیر زیادی مواد مغذی موجب افزایش گردش خون و تقویت سیستم دفاعی بدن شده و بسیاری از امراض را درمان می کند. ادعایی که شاید برخی تحقیقات آن را تایید کند اما هنوز علم پزشکی و داروسازی آن را تایید نکرده است.

حال این سوال مطرح است که با وجود عدم علمی و قطعی بودن تاثیر درمانی این محصول از سوی نهادهای درمانی و متخصصان کشور، علت گسترش قارچ گونه تبلیغات بدون مجوز آن چیست. اگر به سراغ فروشندگان این محصول در فضای مجازی بروید، پس از پرسیدن چندین سوال درباره عدم ابتلاء به بیماری های قلبی یا نداشتن حساسیت ها، مصرف این ماده را برایتان تجویز و ادعای پیشگیری و بهبود می کنند. تاثیر قارچ گانودرما در درمان دیابت موضوعی است که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است، بخصوص از سوی افرادی که به بیماری دیابت مبتلا هستند. قارچ گانودرما یا Ganoderma Lucidum یکی از انواع قارچ های قرمز و جزء گیاهان دارویی است که ارزش درمانی و تغذیه بسیاری زیادی برای بدن دارد. تحقیقات و شواهد زیادی برای تایید این ادعا وجود دارد که قارچ گانودرما سطح قند خون را کاهش می دهد.

در بیماری دیابت، انسولین کافی توسط غده پانکراس در بدن تولید نمی شود. درنتیجه بیماران دیابتی با کمبود انسولین که توسط غده پانکراس ترشح نشده و در نتیجه وارد خون نشده، مواجه هستند. با کاهش میزان انسولین، گلوکز نمی تواند انرژی لازم برای بدن را فراهم نماید. به همین علت باید به نحوی کمبود انسولین بدن تامین شود تا ساز و کار بدن به حالت طبیعی برگردد و دیابت کنترل شود. قیمت قهوه گانودرما برای پیسی ممکن است بسته به میزان و کیفیت مواد مورد استفاده در آن متغیر باشد . بر اساس آمارهای گزارش شده در سال های اخیر بیش از 12% جمعیت بالای 30 سال در کشور عزیزمان مبتلا به دیابت هستند و در مقایسه با 30 سال گذشته تعداد افراد مبتلا به دیابت حدود 15 برابر افزایش یافته است.

در گذشته اغلب افراد سن بالا به این بیماری مبتلا بودند اما امروزه شاهد این موضوع هستیم که حتی کودکان و کسانی که سن کمی دارند به این اختلال مبتلا شده اند و در حال دست و پنجه نرم کردن با این بیماری هستند. برای کنترل این بیماری این افراد ناچار به استفاده از انسولین و داروهای شیمیایی هستند و مصرف این داروها ممکن است برای چشم و کلیه شما عوارض ناگواری به همراه داشته باشد. در سال های اخیر تحقیقات در رابطه با تاثیر مصرف قارچ گانودرما روی افراد دیابتی انجام گرفته است. در پاسخ به این سوال ابتدا باید بررسی کنیم که بیماری دیابت چیست تا به راحتی بتوانیم برای پیشگیری و درمان این اختلال به دنبال راه حل مناسب بگردیم.

در این اختلال غده پانکراس شما که مسیول تولید انسولین در بدن می باشد قادر به تولید انسولین مورد نیاز بدن نبوده و عملکرد مطلوبی ندارد. همچنین در این اختلال انسولین تولید می شود اما مقاومت انسولین دارد و قادر به جذب انسولین به خود و سلول هایش را نمی باشد. با مصرف غذاهای مختلف قند وارد بدن ما می شود و در نهایت به گلوکز تبدیل می شود، گلوکز تولید شده وارد خون می شود. تنها در صورتی غلظت گلوکز در بدن ما تنظیم می شود که پانکراس قادر به تولید انسولین به مقدار کافی باشد. اگر مقدار انسولین تولید شده بیش از حد لازم باشد قند خون کاهش یافته و در صورتیکه انسولین تولیدی از مقدار مورد نیاز کمتر باشد قند خون افزایش می یابد،

در بدن افراد مبتلا به دیابت اغلب انسولین تولید شده کمتر از حد مورد نیاز می باشد. قند خون بالا برای بیماران مبتلا به دیابت مشکلات مختلفی را ایجاد می کند. برای درمان و پیشگیری از دیابت به نحو احسن باید پانکراس را تقویت کنید تا انسولین به میزان کافی تولید شود و گلوکز موجود در خون شما تنظیم گردد. یکی از گیاهان دارویی که تا حد قابل توجهی در این زمینه به شما کمک می کند. قارچ گانودرما می باشد. قارچ گانودرما گیاهی دارویی می باشد که اغلب در مناطق جنگلی می روید و اکثر آن ها دارای رنگ های قرمز می باشند. خواص گانودرما اگر به میزان استاندارد و به طور منظم مورد استفاده قرار گیرد، بسیار قابل توجه است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خواص قارچ گانودرما برای دیابت" هستید؟ با کلیک بر روی کسب و کار ایرانی, پزشکی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خواص قارچ گانودرما برای دیابت"، کلیک کنید.