حمله به یک روحانی در شهریار

حمله به یک روحانی در شهریار

آفتاب نیوز :

سرهنگ کیانوش نورمحمدی جانشین فرماندهی انتظامی شهریار در استان تهران صبح امروز پنجشنبه در جمع خبرنگاران از ضرب و جرح یک روحانی در مراسم شب قدر بیست و یکم رمضان در فردوسیه شهریار خبر داد و اظهار کرد: با اعلام این موضوع، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی گفت: پس از اعلام موضوع، رییس کلانتری 20 فردوسیه در محل حاضر شد و پس از اقدامات اولیه، شناسایی متهم در دستور کار قرار گرفت و با هماهنگی مقام قضایی در کمتر از یک ساعت، ضارب روحانی فردوسیه شهریار دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

جانشین فرماندهی انتظامی شهریار افزود: متهم جوان 20 ساله به جرم خود اعتراف کرد، اما روحانی که مورد ضرب و جرح و اهانت قرار گرفته بود از حق خود مبنی بر شکایت از وی گذشت کرد.

نورمحمدی عنوان کرد: با توجه به جنبه عمومی جرم و جلوگیری از تکرار چنین مواردی، پس از تشکیل پرونده، متهم به مرجع قضایی معرفی شد و با صدور قرار قانونی روانه زندان شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حمله به یک روحانی در شهریار" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حمله به یک روحانی در شهریار"، کلیک کنید.