حماس: مواضع بایدن متناقض است/ نتانیاهو به دنبال توقف جنگ نیست

حماس: مواضع بایدن متناقض است/ نتانیاهو به دنبال توقف جنگ نیست

عضو دفتر سیاسی جنبش حماس با تاکید بر دوگانگی مواضع بایدن در قبال تحولات غزه گفت: «آمریکا جدیتی برای فشار بر نتانیاهو جهت توقف جنگ علیه غزه ندارد.»

به گزارش جیرو، «حسام بدران» عضو دفتر سیاسی جنبش حماس عنوان کرد مذاکرات جاری، تناقض بین افعال و گفتار دولت بایدن به ویژه با نزدیک شدن به انتخابات آمریکا را فاش کرد.

بدران تصریح کرد: «مطالبات ما کاملا طبیعی و انسانی است و کابینه نتانیاهو با فرسایشی کردن جنگ غزه به دنبال کسب دستاوردهای سیاسی است نه توقف جنگ.»

وی تاکید کرد: «مقاومت فلسطین به هیچ وجه از خواسته های خود یعنی توقف کامل جنگ و خروج نیروهای اشغالگر از سراسر نوار غزه کوتاه نخواهد آمد.»

عضو دفتر سیاسی جنبش حماس خاطرنشان کرد: «ما برای دفاع از ملت فلسطین وارد جنگ شدیم و به مقابله با نیروهای اشغالگر ادامه می دهیم و تسلیم نخواهیم شد.»

پایان خبر جیرو

حماس: مواضع بایدن متناقض است/ نتانیاهو به دنبال توقف جنگ نیست

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حماس: مواضع بایدن متناقض است/ نتانیاهو به دنبال توقف جنگ نیست" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حماس: مواضع بایدن متناقض است/ نتانیاهو به دنبال توقف جنگ نیست"، کلیک کنید.