جلسه شورای مدیریت فعالیت‌های دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

جلسه شورای مدیریت فعالیت‌های دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

در این جلسه موافقت اولیه با تأسیس سرای نوآوری زیست فناوری واحد ایلام صورت گرفت و مقرر شد انجام اصلاحات در بخش هزینه‌ها و گردش مالی با اخذ تایید از اداره کل سراهای نوآوری انجام شود.

ارزیابی طرح توجیهی سرای نوآوری فناوریهای نوین در محصولات ارگانیک و سودمند واحد خرم آباد نیز دستور بعدی جلسه شورا بود. اعضا پس از تبادل نظر و ارزیابی های لازم با موافقت اولیه تاسیس این سرای نوآوری موافقت کردند و بنا بر این شد تا اصلاحات لازم در بخش چارت سازمانی، گردش مالی بازارهای هدف و نحوه دستیابی به آن انجام شود.

همچنین بررسی طرح توجیهی احداث و بهره برداری از آزمایشگاه کلینکال دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه نیز دستور بعدی  سی و یکمین جلسه شورای مدیریت فعالیت های دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی بود که مقرر شد بررسی این طرح توسط کمیسیون معاملات سازمان مرکزی صورت گیرد و تاییدیه های لازم از سوی معاونت علوم پزشکی سازمان مرکزی اخذ شود.

طرح توجیهی احداث نیروگاه خورشیدی 4 مگاواتی دانشگاه آزاد واحد کرمانشاه نیز از لحاظ فنی و توانمندی علمی و فناوری مورد تایید قرار گرفت اما مقرر شد سرمایه گذاری و تامین مالی این موضوع از طریق کمیسیون معاملات سازمان مرکزی مورد پیگیری قرار گیرد.

لازم به ذکر است در این جلسه طرح توجیهی احداث نیروگاه 200 کیلووات واحد سمنان نیز مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت که در نهایت مقرر شد این طرح از طریق کمیسیون معاملات سازمان مرکزی مرد بررسی و پیگیری قرار گیرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جلسه شورای مدیریت فعالیت‌های دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جلسه شورای مدیریت فعالیت‌های دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد"، کلیک کنید.