«جشن نیکوکاری» فرصتی برای همدلی و کمک به نیازمندان

«جشن نیکوکاری» فرصتی برای همدلی و کمک به نیازمندان

به گزارش خبرگزاری جیرو از چهارمحال و بختیاری ، جاسم محمدی فارسانی ضمن دعوت از مردم نیکوکار و خیران جهت شرکت در جشن نیکوکاری بیان کرد: پیرو آیین هر ساله، جشن نیکوکاری با شعار«نوروز را هدیه دهیم» با هدف تامین مایحتاج شب عید نیازمندان برگزار می شود.

وی با اشاره به روش های غیرحضوری در نظر گرفته شده افزود: : شماره گیری کد دستوری #038*8877* و همچنین واریز به شماره کارت 6037997950030412 نزد صندوق قرض الحسنه امداد ولایت از روش های غیرحضوری کمک به نیازمندان در آستانه نوروز است.

مدیرکل کمیته امداد استان خاطرنشان کرد: ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان آماده دریافت و توزیع کمک های نقدی و غیرنقدی در کوتاه ترین زمان ممکن هستند.

محمدی مجموع کمک های نقدی و غیرنقدی جمع آوری شده در جشن نیکوکاری سال گذشته را بیش از 16 میلیارد تومان عنوان و مطرح کرد: امسال پیش بینی می شود میزان کمک های نقدی و غیرنقدی به 19 میلیارد تومان افزایش یابد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "«جشن نیکوکاری» فرصتی برای همدلی و کمک به نیازمندان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "«جشن نیکوکاری» فرصتی برای همدلی و کمک به نیازمندان"، کلیک کنید.