جزییات مذاکره فدراسیون فوتبال با یحیی گل محمدی

جزییات مذاکره فدراسیون فوتبال با یحیی گل محمدی

به گزارش خبرگزاری جیرو؛مهدی تاج دیروز (پنج شنبه) در یک برنامه تلوزیونی از پیشنهاد فدراسیون فوتبال به یحیی گل محمدی برای قبول هدایت تیم ملی امید سخن گفت. پیگیری های جیرو نشان می دهد این پیشنهاد در حد یک مذاکره ساده بوده است

در گزارش جیرو آمده است: یک مقام آگاه در فدراسیون فوتبال درباره جزییات این مذاکره گفت که چهل روز قبل نماینده فدراسیون فوتبال با یحیی گل محمدی مذاکره ابتدایی را انجام داده است و پس از آن قرار بود که مذاکره جدی تر از سوی رییس فدراسیون فوتبال با سرمربی سابق پرسپولیس انجام شود که این موضوع هنوز انجام نشده است. با پایان تعطیلات نوروز مذاکرات جدی با گل محمدی انجام خواهد گرفت.

فدراسیون فوتبال در حالی با یحیی گل محمدی صحبت های ابتدایی را برای قبول هدایت تیم امید انجام داده است که این مربی با پیشنهادهایی از سوی باشگاه های لیگ برتری روبه رو است.

251 251

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جزییات مذاکره فدراسیون فوتبال با یحیی گل محمدی" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جزییات مذاکره فدراسیون فوتبال با یحیی گل محمدی"، کلیک کنید.