جزییات حمله تروریستی به 2 خودروی پلیس در سیستان و بلوچستان + فیلم

معاون امنیتی سیستان و بلوچستان عنوان کرد؛

جزییات حمله تروریستی به 2 خودروی پلیس در سیستان و بلوچستان + فیلم

معاون امنیتی سیستان و بلوچستان درباره جزییات حمله تروریستی به 2 خودروی پلیس در سیستان و بلوچستان گفت: تعدادی از اشرار مسلح به یک تیم گشت فراجا حمله کردند که در این حمله تروریستی 5 نیرو پلیس فراجا به شهادت رسیدند و 1 نفر مجروح شد.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری جیرو؛ علیرضا مرحمتی، معاون امنیتی سیستان و بلوچستان درخصوص حمله تروریستی شهرستان سیب سوران اظهار کرد: تعدادی از اشرار مسلح به یک تیم گشت فراجا حمله کردند که در این حمله تروریستی  5 نیرو پلیس فراجا به شهادت رسیدند و 1 نفر مجروح شد.

وی با تاکید بر اینکه عملیات برای پیدا کردن اشرار مسلح ادامه دارد، افزود: گروهک تروریستی جیش الظلم مسیولیت این حمله را به عهده گرفته است که مورد تایید ما نیست.

 

توضیحات تکمیلی معاون امنیتی سیستان و بلوچستان را در فیلم زیر ببینید: 

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جزییات حمله تروریستی به 2 خودروی پلیس در سیستان و بلوچستان + فیلم" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جزییات حمله تروریستی به 2 خودروی پلیس در سیستان و بلوچستان + فیلم"، کلیک کنید.