جذب سربازمعلم در آموزش و پرورش استان سمنان

جذب سربازمعلم در آموزش و پرورش استان سمنان

به گزارش خبرگزاری جیرو استان سمنان، با توجه به توافق صورت گرفته بین وزارت آموزش و پرورش و نیروهای مسلح پیرامون موضوع جذب سرباز معلم در سال 1403 به منظور تدریس در دوره ابتدایی، فارغ التحصیلان دارای مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد(تمامی رشته ها به جز رشته های پزشکی و پیراپزشکی) در صورت تمایل می توانند برای ثبت نام و تشکیل پرونده، تا پایان وقت اداری روز پنج شنبه 17 خرداد سال جاری با در دست داشتن مدارک به واحد طرح و برنامه اداره کل آموزش و پرورش استان مراجعه کنند.

– بر این اساس، اصل و کپی کارت ملی و تمام صفحات شناسنامه، چهار قطعه عکس پرسنلی 4×3، اصل و کپی مدرک تحصیلی، اصل برگه سبز اعزام به تاریخ 1403/04/01 و بدون جیرو غیبت و با در دست داشتن سایر مدارک امتیازآور ازجمله گواهی عضویت در بسیج، مدارک ایثارگری و فرزند فرهنگی، برای ثبت نام مراجعه کنند.

– افراد متقاضی پس از بررسی های لازم در صورت داشتن صلاحیت های عمومی و پزشکی وارد فرآیند گزینش خواهند شد و نیروهای مورد نیاز برای امور آموزشی در نواحی و مناطق کمتر توسعه یافته آموزش و پرورش استان سمنان به کار گرفته خواهند شد.

– گفتنی است، با توجه به زمان محدود، متقاضیان طرح سربازمعلمی می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در ساعت اداری با شماره 02333350274، اداره طرح و برنامه آموزش و پرورش استان سمنان تماس بگیرند.

*** مدارک و معیارهای امتیازبندی:
– گواهی بسیجی فعال از سپاه پاسداران(ارایه گواهی معتبر مربوط به سال جاری از سپاه استان)
– در صورت تاهل، اصل و کپی سند ازدواج همراه داوطلب باشد.
– اصل و کپی شناسنامه فرزند
– ارایه گواهی تدریس در آموزش و پرورش یا نهضت سوادآموزی(ارایه گواهی از نهضت استان)
– ارایه گواهی فرزند شهدا و خواهران و برادران شهید و فرزندان جانبازان محترم از بنیاد شهید(با ذکر درصد جانبازی با تاریخ) تا فروردین 1403
– ارایه گواهی بومی بودن منطقه بیارجمند، میامی، بسطام، امیرآباد، مهدیشهر، سرخه و آرادان از شورای محل
– ارایه گواهی فرزند فرهنگیان محترم(آخرین حکم کارگزینی پدر، مادر یا هر دو)
– تکمیل فرم ها(برگه تقاضای ثبت نام استان و وزارت، تعهدنامه، برگه امتیازبندی، فرم اطلاعات فردی گزینش و فرم تعهد کارکنان وظیفه)
– مدارک نخبگی از بنیاد علمی نخبگان
– تالیفات شابک دار مرتبط با مدرک تحصیلی و تصویر برگه شناسنامه تالیف
– ارایه گواهی فرزندان رزمندگان با خدمت داوطلبانه شش ماه متوالی یا 9 ماه متناوب در جبهه و فرزندان آزادگان با سابقه اسارت بالاتر از 9 ماه از معاونت نیروی انسانی سپاه یا نیروهای مسلح با ذکر داوطلبانه بودن مدت جبهه و مدت حضور وفق شیوه نامه یکنواخت سازی جبهه رزمندگان.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جذب سربازمعلم در آموزش و پرورش استان سمنان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جذب سربازمعلم در آموزش و پرورش استان سمنان"، کلیک کنید.