جاده چالوس باز شد – جیرو

جاده چالوس باز شد - جیرو

رییس پلیس راهور فراجا از بازگشایی جاده چالوس خبر داد.

سردار سید تیمور حسینی در گفت وگو با جیرو درباره بازگشایی جاده چالوس گفت: با توجه به بارش باران و جاری شدن سیل در مناطقی از جاده چالوس، این جاده و به تبع آن آزادراه تهران – شمال از ساعات پایانی پنجشنبه مسدود شده بود. پس از آن هم با توجه به تاکید پلیس درباره ایمنی کامل جاده و احتمال ریزش کوه این محور مسدود بود.

وی ادامه داد: سرانجام با اقدامات انجام شده برای ایمن سازی جاده چالوس که از سوی عوامل پلیس راه و راهداری انجام شد، این محور از عصر امروز و با پایان عملیات ایمن سازی بازگشایی شد.

رییس پلیس راهور فراجا با بیان اینکه در حال حاضر در هر دو مسیر آزادراه تهران – شمال و جاده چالوس تردد در جریان است، گفت: تردد در این مسیر روان گزارش شده است.

پایان خبر جیرو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جاده چالوس باز شد – جیرو" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جاده چالوس باز شد – جیرو"، کلیک کنید.