تلاش برای احیای روابط دیپلماتیک با ایران

تلاش برای احیای روابط دیپلماتیک با ایران

وی تاکید کرد: برای احیای روابط دیپلماتیک با ایران به عنوان همسایه تلاش می کنیم و از حمایت های چین در این راستا برای تقویت صلح و بازگشت ثبات به منطقه استقبال می کنیم.

پادشاه بحرین همچنین از تلاش ها برای مقابله با پیامدهای جنگ در فلسطین استقبال کرد.

حمد بن عیسی در ادامه از جامعه بین المللی و شورای امنیت خواست که موضع قاطعی برای توقف جنگ در غزه اتخاذ کند تا زمینه ای برای پایان درگیری های فلسطینی -صهیونیستی فراهم شود.

پادشاه بحرین همچنین گفت که کشورش خواستار گسترش همکاری و دوستی با چین است.

حمد بن عیسی آل خلیفه اخیرا در دیدار با ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه در مسکو گفته بود: ما قبلاً با ایران مشکلاتی داشتیم، اما اکنون این مشکلات وجود ندارد. از این رو، دلیلی برای به تعویق انداختن عادی سازی روابط با ایران وجود ندارد.

ایران و بحرین از سال 1394 و بدنبال قطع روابط سیاسی ریاض با تهران، با یکدیگر روابط دیپلماتیک ندارند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تلاش برای احیای روابط دیپلماتیک با ایران" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تلاش برای احیای روابط دیپلماتیک با ایران"، کلیک کنید.