بهره گیری از ظرفیت تشکل های دانشجویی در برگزاری جشنواره امامت و مهدویت

جعفری مطرح کرد؛

بهره گیری از ظرفیت تشکل های دانشجویی در برگزاری جشنواره امامت و مهدویت

مدیرعامل موسسه امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی بر ضرورت استفاده از ظرفیت تشکل ها و کانون های دانشجویی در برگزاری هرچه باشکوه تر جشنواره های امامت و مهدویت تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری جیرو، سیدجواد جعفری مدیرعامل موسسه امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی در جمع مدیران دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه و مسیولان کانون ها و تشکل های دانشجویی این دانشگاه اظهار کرد: ابتکار عمل دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه در استفاده و همکاری با دانشجویان در برگزاری سومین جشنواره بین المللی شعر وحدت نکته ای قابل توجه است که باید در سال آتی نیز تقویت شود.

وی با اشاره به ویژگی های مومن از منظر امام رضا علیه السلام عنوان کرد: رازدار و ستارالعیوب بودن، نرم خویی و مهربانی با مردم و صبر و تحمل در برابر مشکلات از ویژگی های مومنان است.

مدیرعامل موسسه امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره بر اینکه شاهد گسترش بی عدالتی و تبعیض در جهان هستیم و همه منتظر ظهور منجی و نجات بخش جهان هستند، عنوان کرد: وظیفه یک منتظر واقعی حرکت در مسیری است که اگر به ظاهر امام زمان(عج) در میان ما بود آن مسیر را در راستای دستیابی به اهداف یک زندگی الهی و بندگی پروردگار دنبال می کرد.

جعفری با تاکید بر لزوم حرکت در مسیر اهداف منجی که استقرار ارزش های دینی خداست، افزود: منتظران واقعی در پی خودسازی، اصلاح امور و عدالت گستری هستند و اینگونه نیست که منتظر واقعی بی تفاوت بماند و صرفاً اشک بریزد؛ بلکه باید در دوران غیبت در تلاش برای زمینه سازی ظهور باشد.

وی با تاکید بر درایت دکتر طهرانچی در گشایش موسسه امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی و اعطای ماموریت به واحد های دانشگاه آزاد اسلامی برای فعالیت در زمینه امامت و مهدویت یادآور شد: جشنواره امامت و مهدویت برای هر استان با موضوع خاص برگزار می شود که از 13 رجب آغاز و نیمه شعبان پایان می پذیرد که برای آذربایجان غربی نیز برای سه سال پیاپی با عنوان «شعر وحدت» برگزار شده است.

مدیرعامل موسسه امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی، حضور فعال و پوشش کامل خبری توسط صدا و سیمای مرکز استان آذربایجان غربی، برگزاری سومین جشنواره بین المللی شعر وحدت و نخستین جشنواره دانش آموزی تولید محتوای دیجیتال به صورت تلفیقی از سوی دانشگاه آزاد اسلامی و معاونت امور مدارس این دانشگاه را از نقاط قوت در برگزاری این همایش ها دانست.

جعفری خاطرنشان کرد: عوامل برگزارکننده جشنواره می توانند برای بالا بردن مشارکت عمومی در کنار موضوع اصلی جشنواره به سایر موضوعات فرهنگی و هنری نیز در رشته های مختلف بپردازند که برگزاری نمایشگاه های مختلف و برنامه ریزی برای بازدید خانواده ها از آن دسته است.

وی با قدردانی از عوامل دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی در برگزاری این جشنواره به صورت بین المللی و حضور مخاطبانی از سایر کشورها، خواستار برنامه ریزی برای مشارکت دانشجویان حوزه بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی و ارسال آثار برای جشنواره شعر وحدت شد.

به گزارش جیرو؛ جشنواره شعر وحدت دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی در سومین دوره جشنواره امامت و مهدویت سال 1402، میان 14 برنامه برتر از میان 42 برنامه اجرا شده قرار داشت و مورد تجلیل قرار گرفت.

بهره گیری از ظرفیت تشکل های دانشجویی در برگزاری جشنواره امامت و مهدویت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بهره گیری از ظرفیت تشکل های دانشجویی در برگزاری جشنواره امامت و مهدویت" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بهره گیری از ظرفیت تشکل های دانشجویی در برگزاری جشنواره امامت و مهدویت"، کلیک کنید.