برگزیدگان المپیک فناوری امتیاز نخبگی می‌گیرند

رئیس مرکز توسعه فناوری راهبردی معاونت علمی:

برگزیدگان المپیک فناوری امتیاز نخبگی می‌گیرند

رئیس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری از دریافت امتیاز نخبگی برگزیدگان المپیک فناوری خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری جیرو، شقایق حق‌جوی جوانمردی امروز در نشست خبری «المپیک فناوری» که در محل معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری برگزار شد، گفت: المپیک و المپیاد‌ها کارکرد‌هایی دارند که  همگی در راستای یافتن بهترین منابع انسانی در حوزههای مشخص است.

وی با بیان اینکه گلوگاه توسعه فناوری، نیروی انسانی نخبه است، گفت: المپیک فناوری در راستای یافتن  استعدادهای جریان ساز فناوری استتا علاوه بر توسعه شبکه داخلی به توسعه شبکه جهانی نیز کمک کند.

حق‌جوی جوانمردی با بیان اینکه المپیک فناوری با هدف جریان سازی فناوری برگزار می شود، گفت: خبر خوب اینکه برگزیدگان المپیک فناوری از از امتیاز نخبگی برخوردار می شوند؛  این می تواند فرصت شغل یابی باشد برای اینکه تمامی صنایع کشور از برگزیدگان المپیک نیروی نخبه استخدام کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت:‌فناوری‌های جدید که به آن فناوری های برافکن می گویند جهان را برهم می‌زنند و زمین بازی را عوض می‌کنند؛ برای اینکه با موج فناوری همگام باشیم باید زیرساخت های فناوری و توسعه نیروهای انسانی را فراهم کنیم. فناوری برافکن زمین بازی جدید خلق می‌کند.

وی افزود:‌بنابراین از کسانی که کورس هوش مصنوعی در حوزه های مختلف را دارند حمایت می کنیم. سعی داریم با همکاری وزارت علوم دانشجویان را آماده کنیم تا در حوزه فناوری های جدید ورود کنند و ما هم نخبگان این حوزه ها را شناسایی و تربیت کنیم.

برگزیدگان المپیک فناوری امتیاز نخبگی می‌گیرند

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برگزیدگان المپیک فناوری امتیاز نخبگی می‌گیرند" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برگزیدگان المپیک فناوری امتیاز نخبگی می‌گیرند"، کلیک کنید.