برسی گیمبال dji osmo mobile 5

جیمبال dji osmo mobile 5

Gimbal dji osmo mobile 5 یک ابزار عالی ضبط ویدیوی گوشی هوشمند است که توسط DJI طراحی شده است. این گیمبال با طراحی تاشو بسیار قابل حمل است و امکان استفاده راحت در هر زمان و مکان را فراهم می کند. نکات برجسته عبارتند از ActiveTrack برای ردیابی اشیاء مورد علاقه، DynamicZoom برای ایجاد جلوه های ویدیویی ویژه، نرم افزار DJI Mimo با کاربری آسان برای کنترل و تنظیمات پیشرفته، و Quick Roll برای تعویض سریع حالت گیمبال. به طور کلی، DJI OM 5 با کیفیت ساخت بالا و عملکرد عالی، یک انتخاب عالی برای علاقه مندان به عکاسی و فیلمبرداری گوشی های هوشمند است.

تکنولوژی تثبیت کننده DJI

کلید تثبیت کننده گیمبال DJI OM 5 از سه موتور قدرتمند برای نگه داشتن ایمن گوشی هوشمند شما در محفظه حتی در حین حرکات پویا استفاده می کند، این عملکرد به کاربران اجازه می دهد تا با آرامش بیشتر و حتی در شرایط شلوغ از تثبیت کننده استفاده کنند، تصاویر و فیلم ها را با پایداری بالا ضبط کنند.

با استفاده از فناوری پیشرفته به کار رفته در OM 5، این گیمبال قادر است با حرکات شما در هنگام تیراندازی، چه در حال دوچرخه سواری و چه با استفاده از کنترل حرکت، سازگار شود. این ویژگی تضمین می کند که همیشه در هر زمان و هر کجا که هستید، تصاویری با کیفیت بالا و بدون سوسو می گیرید.

طراحی جدید

Gimbal dji osmo mobile 5 با طراحی تاشو و وزن سبک طراحی شده است تا به راحتی در دست شما قرار گیرد. این بدان معناست که می توانید به راحتی آن را در هر ماجراجویی با خود ببرید. برای اولین بار، یک چوب داخلی اضافه شده است که به شما امکان می دهد دوستان بیشتری را در یک سلفی قرار دهید یا از زوایای عکسبرداری جدید و منحصر به فرد استفاده کنید.

DJI OM 5

ShotGuides یک ویژگی پیشرفته در DJI OM 5 است که به طور خودکار محیط شما را شناسایی می کند و نکات عکاسی مفید و الگوهای خلاقانه را ارائه می دهد. از شروع ضبط تا فرآیند ویرایش، این ویژگی به کاربران، حتی افرادی که برای اولین بار می‌آیند، اجازه می‌دهد تا تصاویر بسیار جذابی را ضبط و ذخیره کنند.

ردیابی خودکار اشیا

ActiveTrack 4.0 پیشرفت های قابل توجهی در زمینه های مختلف دارد، از جمله قابلیت های تشخیص پیشرفته تر و پاسخگویی بهتر. یکی از ویژگی های جدید آن ردیابی خودکار چهره برای حالت سلفی است که بسیار دقیق و قابل اطمینان عمل می کند. این ویژگی به شما این امکان را می دهد که به راحتی روی خود تمرکز کنید و از لحظات خود لذت ببرید زیرا به طور کامل محیط اطراف شما را ردیابی می کند و در هر لحظه با دقت بالایی کار می کند.

این محصول با وزن 292 گرم و گیره مغناطیسی 34 گرمی، قابلیت چرخش زاویه 270 درجه را دارد و با ظرفیت باتری 1000 میلی آمپر ساعت، زمان استفاده از آن بین 4 تا 6 ساعت می باشد. این محصول از نوع باتری Pouch Cell بوده و با ولتاژ 6 تا 8.8 ولت شارژ می شود، ورودی شارژ از طریق پورت USB-C و مدت زمان شارژ 1.5 ساعت می باشد. از بلوتوث 0.5 بی سیم کم مصرف استفاده می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی گیمبال dji osmo mobile 5" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی گیمبال dji osmo mobile 5"، کلیک کنید.