برسی کارت حافظه (toshiba sd card (64GB

کارت حافظه توشیبا SD 64 گیگابایت

کارت حافظه کارت sd توشیبا با سرعت بالا و ظرفیت متفاوت، انتخابی ایده آل برای عکاسان و فیلمبرداران حرفه ای است. این کارت با سرعت خواندن تا 270 مگابایت بر ثانیه و سرعت نوشتن تا 250 مگابایت بر ثانیه، انتقال فایل را با کارایی و سرعتی بی نظیر امکان پذیر می کند.

نکات برجسته این کارت حافظه مخصوصاً برای ضبط ویدیوهای 4K مناسب است، زیرا به سرعت بالا و فضای ذخیره سازی کافی نیاز دارند. سری Exceria Pro SDXC در ظرفیت های مختلف از 16 گیگابایت تا 256 گیگابایت عرضه می شود که انعطاف لازم را برای ذخیره حجم بالای فیلم و عکس بدون نیاز به تعویض مداوم کارت حافظه فراهم می کند، عکاسان و فیلمبرداران می توانند به عکاسی و فیلم برداری ادامه دهند. با اطمینان و بدون نگرانی از پر شدن فضای کارت.

کارت sd توشیبا

کارت حافظه Toshiba Exceria Pro SDXC که در نسخه های 64، 128 و 256 گیگابایتی موجود است، برای ذخیره و انتقال فایل های ویدیویی 4K ایده آل است. کارت های 64، 128 و 256 گیگابایتی از نوع SDXC هستند. این کارت ها با استاندارد UHS-II سازگار بوده و دارای کلاس سرعت UHS کلاس 3 و کلاس سرعت SD کلاس 10 می باشند.سرعت خواندن این کارت ها تا 270 مگابایت بر ثانیه و سرعت نوشتن آنها تا 250 مگابایت می باشد. /s (سرعت نوشتن کارت 16 گیگابایتی تا 240 مگابایت بر ثانیه است). دستورالعمل این کارت به زبان ژاپنی ارائه شده است. این ویژگی ها کارت حافظه Toshiba Exceria Pro را به یک انتخاب عالی برای عکاسان و فیلمبرداران حرفه ای تبدیل می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی کارت حافظه (toshiba sd card (64GB" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی کارت حافظه (toshiba sd card (64GB"، کلیک کنید.