برسی پک دوربین چاپ فوری مینی 12 سبز به همراه کاغذ و کیف

بسته دوربین پرینت سریع با کیسه مخصوص و 10 تکه کاغذ

اگر دوربین‌های پولاروید قدیمی را به خاطر دارید و می‌خواهید لذت عکاسی را با چاپ سریع و فوری تجربه کنید، شرکت فوجی دوربین جدید Instax خود را با نام instax mini 12 عرضه کرده است که می‌تواند عکس‌های فوری را با سایز ۶×۴ سانتی‌متر چاپ کند.

در واقع در این دوربین دیگر نیازی به تنظیم دستی حالت های نور نیست، این دوربین به طور خودکار شرایط نور را اندازه گیری می کند و متناسب با آن واکنش نشان می دهد. فلاش داخلی آن زمانی کار می کند که تشخیص دهد محیط نور کمی دارد و برای گرفتن عکس های سلفی به محیط نور اضافه می کند، فقط باید لوله لنز را گسترش دهید تا این دوربین در حالت سلفی قرار گیرد. شایان ذکر است که دوربین‌های Instax Mini 12 که وارد بازار شده‌اند از نظر فیزیکی نازک‌تر هستند و لوگوی برجسته اینستاکس روی درب آن حک شده است.

دوربین Mini 12 برای چاپ فوری

دوربین چاپ فوری Instax Fuji نیز برای کاربران خردسال و کودکان بسیار سرگرم کننده است و انگیزه آنها را برای عکاسی افزایش می دهد.

می توانید Fuji instax mini 12 را در بسته های کاغذی 10 یا 20 تایی خریداری کنید.

دوربین اینستاکس فوجی در چندین رنگ مفرح و شاد تولید و به فروش می رسد.

تفاوت این مدل با مدل های قبلی در نحوه روشن شدن محصول mini 12 است که در سری های قبلی دکمه ای برای روشن و خاموش شدن دوربین بود اما اکنون به حالت چرخشی تغییر یافته است.

روش کار دوربین ساده و تنظیمات به صورت خودکار می باشد. به این ترتیب بسته کاغذ در دهانه دوربین قرار می گیرد و هر بار که عکس می گیرید دوربین به طور خودکار کاغذ را به بیرون هدایت می کند و پس از مدتی نگه داشتن کاغذ در مقابل نور، عکس شما نمایان می شود.

علاوه بر دوربین فوری Instax، می توانید از 10 یا 20 بسته فیلم نیز استفاده کنید که هنگام خرید دوربین Instax می توانید آن را خریداری کنید.

فیلم/کاغذ ویژه برای این دوربین

دوربین های چاپ فوری بخرید

چرا باید دوربین فوری بخرم؟

دوربین‌های فوری یا دوربین‌های فوری معمولاً برای ثبت خاطرات و اشتراک‌گذاری آنی آن‌ها طراحی شده‌اند. این دوربین‌ها از کاغذ یا فیلم فوری برای چاپ عکس‌ها استفاده می‌کنند و به شما امکان می‌دهند به محض گرفتن عکس‌هایتان را در دست بگیرید.

مزایای دوربین های چاپ فوری:

1. تجربه فیزیکی: امکان داشتن یک نسخه چاپی از عکس ها که می توانید بلافاصله در دستان خود نگه دارید.

2. قابل اشتراک‌گذاری: عکس‌های فوراً چاپ شده را می‌توان بلافاصله به دوستان و خانواده نشان داد.

3. سهولت استفاده: اکثر این دوربین ها عملکرد ساده ای دارند و برای استفاده در هر مکان و زمان مناسب هستند.

4. ایجاد لحظات شاد و مفرح: محصولات چاپ فوری علیرغم قیمتی که دارند، در هنگام عکاسی و لحظات چاپ عکس، هیجان و شادی را در جمعیت ایجاد می کنند.

5. ایجاد آلبوم خانوادگی: با توجه به دیجیتالی شدن دنیای ما و ثبت لحظات در تلفن همراه شخصی شما، با چاپ فیزیکی عکس ها می توانید لحظات ثبت شده را در یک آلبوم یا نخ در خانه داشته باشید تا همه کسانی که مهمانان شما می توانند عکس های شما را ببینند احساس خوبی خواهند داشت.

با این حال، انتخاب دوربین فوری بستگی به نیاز و سلیقه شما دارد. اگر از لحظات لحظه ای لذت می برید و دوست دارید عکس های فیزیکی و چاپی داشته باشید، این دوربین ها می توانند گزینه خوبی باشند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی پک دوربین چاپ فوری مینی 12 سبز به همراه کاغذ و کیف" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی پک دوربین چاپ فوری مینی 12 سبز به همراه کاغذ و کیف"، کلیک کنید.