برسی پک دوربین چاپ سریع Instax mini 40 به همراه کاغذ

کیت دوربین Instax mini 40 برای چاپ سریع با کاغذ

شرکت بزرگ فوجی هر ساله دوربین‌های پرسرعتی را روانه بازار می‌کند که از نظر ظاهری و بعضاً کاغذی که استفاده می‌کنند با یکدیگر تفاوت دارند.

این بار، فوجی فیلم جدیدترین نسخه از دوربین چاپ فوری سبک یکپارچهسازی با سیستمعامل خود، مدل 40 را معرفی کرده است. Mini 40 در اصل همان Mini 11 در بدنه متفاوتی است، به این معنی که شما یک لنز معادل 35 میلی متر، نوردهی خودکار، داخلی دریافت می کنید. فلاش و آینه برای سلفی. مینی 4000 دلار قیمت دارد و تا پایان آوریل در دسترس خواهد بود.

عملکرد نوردهی خودکار برای عکس های بهتر در هر زمانی از روز

عملکرد نوردهی خودکار با فشار دادن دکمه شاتر به طور خودکار سطح نور محیط را حس می کند و سرعت شاتر و خروجی فلاش را با توجه به صحنه بهینه می کند. این امر حتی به کاربران مبتدی دوربین INSTAX نیز اجازه می‌دهد تا عکس‌هایی بگیرند که بدون توجه به شرایط داخلی و خارجی به‌طور خودکار به درستی در معرض دید قرار می‌گیرند و عکس‌هایی با کیفیت بالا در مکان ایجاد می‌کنند.

از طریق این لینک می توانید اسناد چاپ فوری دوربین را مشاهده کنید.

حالت سلفی برای گرفتن عکس های سلفی سریع تر و راحت تر

پس از روشن کردن دوربین، کاربران می‌توانند با کشیدن لبه جلویی لنز، حالت سلفی را که برای گرفتن عکس‌های سلفی کلوزآپ مناسب است، فعال کنند. این کار گرفتن سلفی و کلوزآپ را بسیار آسان و راحت می کند.

کاغذ تماس INSTAX MINI

همچنین همزمان با عرضه MINI 40، فیلم فوری تماس با صفحه تماس INSTAX MINI نیز وجود دارد. با ادای احترام به عکاسی فیلم کلاسیک، طراحی جدید فیلم فوری از صفحه تماس عکاس الهام گرفته شده است. مانند تمام فیلم‌های فوری INSTAX MINI، صفحه تماس در بسته‌ای 10 تایی در دسترس خواهد بود.

MINI 40 به مجموعه ای سرگرم کننده و همه کاره از دوربین ها و چاپگرهای فوری INSTAX برای تلفن های هوشمند می پیوندد. دوربین فوری Fujifilm INSTAX MINI 40 با قیمت خرده فروشی پیشنهادی سازنده 99.99 دلار (CDN 129.99 دلار) در دسترس خواهد بود و انتظار می رود در دسترس باشد.

شما می توانید انواع دوربین های چاپ فوری را از فروشگاه ما خریداری کنید.

چرا باید دوربین فوری بخرم؟

دوربین‌های فوری یا دوربین‌های فوری معمولاً برای ثبت خاطرات و اشتراک‌گذاری آنی آن‌ها طراحی شده‌اند. این دوربین‌ها از کاغذ یا فیلم فوری برای چاپ عکس‌ها استفاده می‌کنند و به شما امکان می‌دهند به محض گرفتن عکس‌های خود را در دست بگیرید.

مزایای دوربین های چاپ فوری:

1. تجربه فیزیکی: امکان داشتن یک نسخه چاپی از عکس ها که می توانید بلافاصله در دستان خود نگه دارید.

2. قابل اشتراک‌گذاری: عکس‌های فوراً چاپ شده را می‌توان بلافاصله به دوستان و خانواده نشان داد.

3. سهولت استفاده: اکثر این دوربین ها عملکرد ساده ای دارند و برای استفاده در هر مکان و زمان مناسب هستند.

4. ایجاد لحظات مفرح و مفرح: محصولات چاپ فوری علیرغم قیمتی که دارند، در هنگام عکاسی و لحظات چاپ عکس، هیجان و شادی را در جمعیت ایجاد می کنند.

5. ایجاد یک آلبوم خانوادگی: با توجه به دیجیتالی شدن دنیای ما و ثبت لحظات در تلفن همراه شخصی خود، با چاپ فیزیکی عکس ها می توانید لحظات ثبت شده را در یک آلبوم یا نخ در خانه داشته باشید تا همه کسانی که مهمانان شما می توانند عکس های شما را ببینند احساس خوبی خواهند داشت.

با این حال، انتخاب دوربین فوری بستگی به نیاز و سلیقه شما دارد. اگر از لحظات لحظه ای لذت می برید و دوست دارید عکس های فیزیکی و چاپی داشته باشید، این دوربین ها می توانند گزینه خوبی باشند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی پک دوربین چاپ سریع Instax mini 40 به همراه کاغذ" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی پک دوربین چاپ سریع Instax mini 40 به همراه کاغذ"، کلیک کنید.