برسی ویدئو پروژکتور شیائومی Xiaomi Mi 1S 4K Laser

ویدئو پروژکتور لیزری شیائومی Mi 1S 4K

پروژکتور تلویزیون لیزری Xiaomi 1S 4K دارای منبع نور ALPD 3.0 و دو سیستم DLP 0.47 اینچی است.

  • نسبت اسکن با برد بسیار کوتاه 0.233:1
  • منبع نور سینمایی ALPD 3.0 با کیفیت بالا
  • نسبت کنتراست 3000:1 (FIFO) با تصویر واقعی و واضح
  • بلندگو با کیفیت بالا با لوله صدای بافت
  • دو عدد توییتر و دو عدد توییتر

شیائومی Mi 1S 4K

پروژکتور لیزری Mi 4K را می توان روی یک میز یا کنسول قرار داد تا تصاویری بزرگتر از 80 تا 150 اینچ را نمایش دهد و دارای صفحه نمایش 100 اینچی برای بازتولید رنگ های زنده است. این فرصت جدیدی برای بازتعریف مفهوم سینمای خانگی است.

با نسبت فوکوس فوق کوتاه 0.233:1، این پروژکتور به گونه ای طراحی شده است که عمق تصویر عالی را ارائه دهد و از فواصل فوکوس طولانی که برای پروژکتورهای سنتی دردسرساز است جلوگیری کند. می توان آن را مستقیماً روی کابینت تلویزیون قرار داد و تنها به فاصله 24 سانتی متری از دیوار برای ایجاد یک تصویر بزرگ 100 اینچی نیاز دارد. این پروژکتور بدون دردسر سیم کشی، فضای اضافی را اشغال نمی کند و نیازی به پوشش ندارد. منبع نور پروژکتور لیزری MI 4K بیش از 5000 لومن روشنایی دارد و روشنایی تصویر آن در حالت روشن 1600 ANSI لومن است.

یک سیستم صوتی سفارشی با کیفیت بالا که از دو توییتر ترکیب شده برای صدای استریو عمیق تر با بلندگوهای رفلکس باس استفاده می کند. این پروژکتور به گونه ای منحصربفرد طراحی شده است که امواج صوتی را از داخل محفظه بلندگو آزاد می کند و صدا را با قدرت بیشتری تقویت می کند.

منبع نور با عمر بسیار طولانی

این پروژکتور حدود 17 سال با 4 ساعت استفاده در روز 25000 ساعت دوام می آورد. این مدت طولانی امکان استفاده طولانی مدت و پایدار را فراهم می کند.

پنکه هوشمند

نظارت بر دمای سطح سیستم، تنظیم خودکار برق فن، و عملکرد بی صدا حتی زمانی که برق روشن است ارائه می شود. هر ماژول با جریان هوای ویژه ای طراحی شده است تا جریان هوا بین ماژول ها را بهینه کند و گرما را به سرعت و کارآمد دفع کند و در نتیجه عمر کل واحد را افزایش دهد.

این قاب از مواد PC سندبلاست ساخته شده است که اثر انگشت روی آن باقی نمی‌گذارد و همیشه حس برتر را حفظ می‌کند. شکل آن مربع و به اندازه یک لپ تاپ 15 اینچی است. با گوشه های گرد، استفاده از آن را برای کودکان ایمن تر می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی ویدئو پروژکتور شیائومی Xiaomi Mi 1S 4K Laser" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی ویدئو پروژکتور شیائومی Xiaomi Mi 1S 4K Laser"، کلیک کنید.