برسی میکروفون گیمینگ هایپر ایکس مدل QUADCAST S RGB

میکروفون گیمینگ HyperX مدل QUADCAST S RGB

میکروفون بازی HyperX QuadCast S RGB یک دستگاه میکروفون USB با کیفیت بالا است که برای نیازهای حرفه ای بازی، پخش، پادکست و ضبط صدا طراحی شده است. این میکروفون دارای فناوری پیشرفته ای است که ضبط صدای واضح و بدون نویز را امکان پذیر می کند QuadCast S RGB دارای طراحی جذاب و منحصر به فردی است که جلوه خاصی به دستگاه می دهد. این میکروفون دارای نورپردازی RGB است که به شما امکان تنظیم رنگ های مختلف و ایجاد افکت های نوری زیبا را می دهد، این ویژگی به شما این امکان را می دهد که محیطی منحصر به فرد برای جلسات بازی یا استریم (یک طرفه، دو طرفه، استریو و همه جهته) برای تنظیم بهینه در موارد مختلف ایجاد کنید. شرایط و در دسترس بودن کنترل صدا مستقل و کلید تنظیمات RGB روی محفظه میکروفون. با استفاده از این میکروفون می توانید صدایی شفاف و ضبط با کیفیت بالا و تجربه بازی و استریم را به سطح بالاتری داشته باشید.

میکروفون HyperX

میکروفون خازنی USB HyperX QuadCast™ S با طراحی و صدای منحصر به فرد ارائه می شود. نورپردازی RGB و افکت‌های پویا جلوه‌ای خاص و شگفت‌انگیز را به هر جریان یا تنظیمی اضافه می‌کنند. این ویژگی ها از طریق نرم افزار HyperX NGENUITY کاملا قابل تنظیم هستند. QuadCast S یک میکروفون همه کاره با پایه ضد لرزش برای کاهش لرزش های روزمره و یک فیلتر ضد ضربه داخلی برای کنترل بوم است. با چراغ LED وضعیت میکروفون به سرعت مشخص می شود و با فشار یک دکمه می توان صدا را قطع کرد و از بروز حوادث ناخوشایند در حین پخش جلوگیری کرد. این میکروفون با چهار حالت جهتی قابل انتخاب، برای هر شرایط ضبط آماده است و دارای یک کنترل افزایش برای تنظیم سریع حساسیت ورودی است. آداپتور نصب همراه با پیچ‌های 3/8 و 5/8 اینچی سازگار است و با اکثر پایه‌ها سازگار است. QuadCast S توسط Discord و TeamSpeak™ تأیید شده است تا اطمینان حاصل شود که میکروفون برای همه دنبال کنندگان و شنوندگان به خوبی کار می کند. همچنین می‌توانید با استفاده از جک هدفون در پشت، میکروفون را به صورت زنده کنترل کنید. سازگاری بین پلتفرم این محصول به شما امکان می دهد به راحتی به رایانه شخصی، PS5™، PS4™ یا Mac® خود متصل شوید و صدایی با کیفیت بالا ایجاد کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی میکروفون گیمینگ هایپر ایکس مدل QUADCAST S RGB" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی میکروفون گیمینگ هایپر ایکس مدل QUADCAST S RGB"، کلیک کنید.