برسی مینی ویدئو پروژکتور پرووان مدل PGV300

ویدئو پروژکتور مینی پروان مدل PGV300

پروژکتور قابل حمل PGV300 محصول جدید پروان با قابلیت تنظیم فوکوس دستی و قابلیت تنظیم زاویه تصویر تا 40 درجه به صورت عمودی یکی دیگر از محصولات متمایز این شرکت می باشد. گرد و غبار معمولاً به دلیل فعالیت فن و تولید گرما در داخل دستگاه می تواند روی لنز بنشیند و لکه های سیاهی در تصویر ایجاد کند و همچنین می تواند گرمای زیادی در ناحیه لنز ایجاد کند که می تواند تأثیرات منفی بر کیفیت تصویر داشته باشد. . با این حال، پروژکتور قابل حمل PGV300 تصاویری با روشنایی و بازتاب بهتر در مقایسه با سایر پروژکتورها ارائه می دهد و برای مدت طولانی فشار کمتری به چشم وارد می کند. علاوه بر این، این پروژکتور دارای بلندگوی 2 واتی برای بازتولید صدا است و در داخل آن یک فن توربو تعبیه شده است که گرمای داخل دستگاه را دفع کرده و لنز نوری را خنک می کند. این سیستم تهویه مطبوع دقیق و اتلاف گرما عمر لامپ LED پروژکتور را تا 30000 ساعت افزایش می دهد. همچنین این دستگاه دارای ورودی فلش مموری و قابلیت پخش آنلاین فیلم و تلویزیون می باشد

پروژکتور اثبات شده

این پروژکتور با وزن سبک و اندازه کوچک خود برای استفاده در سفر، مسافرت یا فعالیت های خارج از منزل ایده آل است. با قابلیت تنظیم فوکوس دستی، تصاویری با وضوح بالا ارائه شده و بی نقص هستند و تجربه تماشای فیلم، ارائه یا بازی را به سطح جدیدی از واقعیت می رساند. این دستگاه از چندین ورودی مانند USB، Micro SD، HDMI، AV و اتصالات بی‌سیم پشتیبانی می‌کند و همین امر باعث سازگاری آن با انواع دستگاه‌های الکترونیکی مانند لپ‌تاپ، گوشی‌های هوشمند، کنسول‌های بازی و دستگاه‌های پخش محتوا در محیط‌های خارجی می‌شود تا از ویژگی‌های دیگر این پروژکتور وجود داشته باشد. بلندگوی داخلی یا خروجی صوتی برای بهبود کیفیت صدا، که نیاز به بلندگوهای خارجی را از بین می برد و تجربه چند رسانه ای کاربران را بهبود می بخشد.

به طور کلی

مینی ویدئو پروژکتور Provan PGV300 ویژگی های پیشرفته ای را در طراحی کوچک و جمع و جور ارائه می دهد. این پروژکتور با قابلیت تنظیم دستی فوکوس و قابلیت تنظیم زاویه تصویر، گزینه هایی را برای تلویزیون، فیلم و بازی های دیجیتال ارائه می کند. علاوه بر این با قابلیت اتصال به دستگاه های مختلف از جمله لپ تاپ، گوشی های هوشمند و کنسول های بازی به راحتی می توانید محتوای مورد علاقه خود را پخش کنید. با صفحه نمایش با کیفیت بالا، تصاویر واضح و واضحی را برای تماشای فیلم و ارائه ارائه می دهد. علاوه بر این، باتری با عمر طولانی به شما امکان می دهد بدون نیاز به منبع تغذیه ثابت از تجربه تماشای خود لذت ببرید. PGV300 با ویژگی‌های اضافی مانند بلندگوی داخلی و گزینه‌های اتصال متعدد، یک انتخاب عالی برای استفاده در مکان‌ها و فعالیت‌های مختلف است که در آن‌ها نیاز به پخش تصاویر دارید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی مینی ویدئو پروژکتور پرووان مدل PGV300" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی مینی ویدئو پروژکتور پرووان مدل PGV300"، کلیک کنید.