برسی مینی ویدئو پروژکتور مدل YT500

مینی ویدئو پروژکتور YT500

مینی پروژکتور YT500 با LED، بلندگوی داخلی و ظاهری ساده، به لطف اندازه جمع و جور، نصب بسیار کوچک و صرفه جویی در فضا، به کاربران امکان استفاده و حمل آسان را می دهد. این پروژکتور مجهز به یک کنترل از راه دور مادون قرمز است که کنترل از راه دور مناسبی را برای کاربر فراهم می کند.

این پروژکتور از فناوری TFT LCD بهره می برد و دارای طول عمر LED تا 20000 ساعت می باشد. با روشنایی 400 لومن و نسبت کنتراست 800:1، تصاویر و فیلم ها را با رزولوشن 320×240 نمایش می دهد و قابلیت پخش ویدیوهای 720p/1080p را دارد. این پروژکتور از فرمت های صوتی مختلف مانند MP3، WMA، OGG، AAC، FLAC، APE، WAV و فرمت های تصویری مانند JPEG، BMP، PNG پشتیبانی می کند. قدرت ورودی این پروژکتور 18 وات است و از وضوح تصویر پشتیبانی می کند. همچنین می تواند تا صفحه نمایش 100 اینچی را پشتیبانی کند که برای تماشای فیلم و فیلم های باکیفیت مناسب است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی مینی ویدئو پروژکتور مدل YT500" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی مینی ویدئو پروژکتور مدل YT500"، کلیک کنید.