برسی لنز Sigma 500mm f/4 DG HSM Art for Canon EF

لنز هنری Sigma 500mm f/4 DG HSM برای Canon EF

لنز Sigma 500mm f/4 DG OS HSM SPORT، Canon EF Fit پرچمدار خط سریع و اسپرت این شرکت است. این لنز تک تیرانداز تله فوتو عکاسی از سوژه های دور را امکان پذیر می کند و با موتور Hyper Sonic AF، کاربران می توانند به راحتی از ردیابی سریع و دقیق حرکات سریع لذت ببرند. دیافراگم نسبتا سریع f/4 توانایی عکاسی با نوردهی عالی را برای یک لنز در این کلاس بهبود می بخشد. استفاده از یک عنصر SLD و دو عنصر FLD کیفیت تصویر را بهبود می بخشد و انحرافات و اعوجاج را کاهش می دهد، در حالی که پوشش Super Multi-Layer با افت شعاع مقابله می کند. علاوه بر این، این لنز دارای یک سیستم بشکه نوری است که تا 4 استاپ سرعت شاتر را جبران می کند.

لنز ورزشی Sigma 500mm F4 DG HSM OS اولین لنز تله فوتو با کیفیت برتر در خط محبوب ورزشی سیگما است. این لنز که برای عکاسان حرفه ای طراحی شده است، ساختاری ضد گرد و غبار دارد که برای استفاده در شرایط سختی که اکثر عکاسان هنگام عکاسی در فضای باز با آن مواجه می شوند، مناسب است. موتور جدید Hyper Sonic (HSM) با گشتاور 1.3 برابر مدل های قبلی کار می کند که منجر به فوکوس سریع و پرانرژی می شود، در حالی که دیافراگم الکترومغناطیسی جدید نیز برای دوربین های نیکون طراحی شده است و عملکرد جدیدی را برای عکاسی با سرعت بالا ارائه می دهد. داک لنز USB و نرم‌افزار Sigma Optimization Pro امکان سفارشی‌سازی لنز، از جمله توقف فوکوس شخصی، تنظیم میکروفوکوس 4 منطقه‌ای، نمای کلی از رفتار سیستم تثبیت‌کننده نوری و بهبود عملکرد فوکوس خودکار را فراهم می‌کنند. انحرافات کروماتیک عرضی با طراحی اپتیکال به خوبی کنترل می شوند و لنز سیگما 500 میلی متری F4 Art امکان استفاده از فیلترهای عقب را فراهم می کند.

لنز سیگما 500 میلی متر f/4

این لنز برای ارائه عملکرد نوری عالی، سرعت و سایر ویژگی‌ها طراحی شده است که آن را به گزینه‌ای ایده‌آل برای حیات وحش، ورزش، اکشن و سایر سوژه‌های با حرکت سریع تبدیل می‌کند. این لنز فوق تله 500 میلی‌متری f/4 برای دوربین‌های Canon-mount EF طراحی شده است و همچنین می‌تواند با مدل‌های APS-C استفاده شود، جایی که فاصله کانونی معادل 800 میلی‌متر و حداکثر دیافراگم نسبتاً سریع f/4 فراهم می‌کند که جذب عالی را فراهم می‌کند. برای عدسی با این فاصله کانونی یک عنصر SLD و دو عنصر FLD در طراحی لنز گنجانده شده‌اند تا انحرافات رنگی را در سراسر محدوده فوکوس تصحیح کنند و بدون در نظر گرفتن نقطه فوکوس یا تنظیم دیافراگم، وضوح تصویر، وضوح و کنتراست بالا را تضمین کنند. این طراحی نوری همچنین به کنترل اعوجاج و محدود کردن پیچش کمک می کند. یک پوشش چند لایه ویژه روی عناصر لنز اعمال می شود تا شعله ور شدن لنز و شبح را به حداقل برساند و به تولید تصاویر با کنتراست بالا و رنگ های خنثی، حتی در شرایط نور پس زمینه کمک کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی لنز Sigma 500mm f/4 DG HSM Art for Canon EF" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی لنز Sigma 500mm f/4 DG HSM Art for Canon EF"، کلیک کنید.