برسی لنز نیکون Nikon AF-S NIKKOR 50mm f/1.4G

لنز Nikon AF-S NIKKOR 50mm f/1.4G

لنز Nikon AF-S NIKKOR 50mm f/1.4G یک لنز استاندارد با دیافراگم باز است که توسط نیکون طراحی و تولید شده است. این لنز با دیافراگم f/1.4 قادر است نوردهی بسیار خوبی و عمق میدان کم در تصاویر ارائه دهد. از آنجایی که دارای فناوری SWM (موتور موج بی صدا) است، فوکوس سریع و بی صدا انجام می شود. این ویژگی ها این لنز را به انتخابی محبوب برای عکاسانی تبدیل می کند که به دنبال تصاویر باکیفیت و جلوه های بیشتر هستند، به خصوص برای عکاسی پرتره و شرایط کم نور.

لنز 50mm f/1.4G

لنز 50 میلی متری f/1.4G یکی از بهترین انتخاب های نیکون برای نصب روی سنسور APS-C است. این لنز در شرایط کم نور عملکرد خوبی دارد و از نظر وضوح عملکرد بسیار خوبی دارد و در تست های DXOMark امتیاز خوبی را کسب می کند. با این حال، اگر وضوح لنز در دیافراگم های باز بهبود یابد، عملکرد بهتری خواهد داشت. به طور کلی، 50mm f/1.4G عملکرد بسیار خوبی دارد، به خصوص برای استفاده با سنسورهای 24×36 و APS-C. نقطه ضعف اصلی این لنز ایجاد بیشترین انحرافات رنگی است، اما با استفاده از فرمت RAW و ویرایش مناسب می توان این مشکل را برطرف کرد، نکته مثبت این لنز استفاده از دیافراگم 9 تیغه ای است که نرمی و بوکه زیبایی آن را ایجاد می کند. خواهد بود

ویژگی های لنز نیکون

حداکثر دیافراگم این لنز F1.4 و حداقل دیافراگم F16 است. همچنین از یک موتور اولتراسونیک برای فوکوس خودکار با فوکوس دستی پیوسته استفاده می کند. از فیلترهایی با قطر 58 میلی متر استفاده می کند و حداقل فاصله کانونی آن 0.45 متر یا معادل 17.72 اینچ است. هود لنز آن از نوع HB 47 است و برای دوربین های دیجیتال حرفه ای Nikon F-mount در دو فرمت FX و DX مناسب است. عملکرد فوکوس خودکار آن بسیار عالی است و نوع پایه آن پایه نیکون F است. این لنز قابلیت زوم ندارد.

استفاده از لنز در نور کم

در هر نوری، این لنز استاندارد سبک وزن یک همراه عالی برای سفر است. زیرا ممکن است یک روز خوب و آفتابی به سرعت ابری و بارانی شود. با دیافراگم سریع f/1.4، لنز AF-S NIKKOR 50mm f/1.4G تصاویر درخشانی را حتی در شرایط کم نور ثبت می کند.

عکاسی عالی از جزئیات

پوشش فوق یکپارچه نیکون (SIC) راندمان انتقال نور را بهبود می بخشد و یکنواختی رنگ عالی و نور سرگردان را کاهش می دهد. علاوه بر این، عنصر لنز غیرکروی (AS) در AF-S NIKKOR 50mm f/1.4G به طور قابل توجهی اغما و سایر انحرافات را حتی زمانی که در بازترین دیافراگم موجود عکس می‌گیرید، از بین می‌برد. این لنز همچنین دارای موتور موج بی‌صدا (SWM) نیکون است که فوکوس خودکار سریع، دقیق و بی‌صدا را ارائه می‌کند، بنابراین می‌توانید مطمئن باشید که تمام پرتره‌های شما واضح و با کیفیت هستند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی لنز نیکون Nikon AF-S NIKKOR 50mm f/1.4G" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی لنز نیکون Nikon AF-S NIKKOR 50mm f/1.4G"، کلیک کنید.