برسی ظرف غذای گرانولا 4 تکه KaktüsKedi کد 16772

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات

ظرف غذای گرانولا 4 تکه KaktüsKedi کد 16772

هستید با مجله جیرو همراه باشید.

نقدر و برسی

ظرف غذای گرانولا 4 تکه KaktüsKedi کد 16772

شرح

ظرف قاشق و چنگال است که می توانید غذاهایی مانند سالاد، ذرت، بستنی، سوپ، میوه ها، سبزیجات و غلات را در آن نگهداری کنید.
طراحی دو محفظه: دو محفظه وجود دارد که با یک در در وسط از هم جدا شده اند. می توانید غذاهایی که نمی خواهید با هم مخلوط شوند را جداگانه ذخیره کنید.
دارای یک درب فاصله دهنده برای جلوگیری از ریختن ترکیبات زیبایی که ساخته اید.
با قاشق و چنگال: قاشق و چنگال در محفظه کنار کاسه ثابت می شود. بنابراین تمام قطعات لازم در کنار هم به شکلی هستند که بتوانید به راحتی آن را حمل کنید.
ساختار قابل حمل: با طراحی ضد نشتی و ساختار سبک خود، حتی می توانید غذاهای مایع خود را در کیف خود قرار داده و با خیال راحت از آنها استفاده کنید.
گاوصندوق ماشین ظرفشویی و فریزر: برای استفاده سریع و عملی در طول وعده های غذایی می توانید مواد غذایی خود را در یخچال و فریزر نگهداری کنید. مناسب برای شستشو در ماشین ظرفشویی.
ابعاد 8*14 سانتی متر ظرفیت هر کدام 650 میلی لیتر می باشد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی ظرف غذای گرانولا 4 تکه KaktüsKedi کد 16772" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی ظرف غذای گرانولا 4 تکه KaktüsKedi کد 16772"، کلیک کنید.