برسی دیتا ویدیو پروژکتور سینمکس مدل CINEMAX T20

دیتا ویدئو پروژکتور CINEMAX T20 مدل CINEMAX T20

ویدئو پروژکتور CINEMAX T20 برای استفاده در محیط های آموزشی و خانگی ساخته و طراحی شده است. و با ابعاد کوچک و وزن سبک به راحتی قابل حمل هستند با روشنایی تصویر 1500 لومن این پروژکتور برای استفاده در محیط های تاریک و نیمه تاریک مناسب است. این دستگاه قابلیت پخش مستقیم فایل های صوتی و تصویری را از روی فلش دارد و همچنین قابلیت اتصال به انواع دستگاه های صوتی و تصویری را دارد.

استفاده از لامپ با تکنولوژی LED عمر دستگاه را به بیش از 40000 ساعت افزایش می دهد. این ویدئو پروژکتور با وضوح خروجی 480 در 800 پیکسل، برای پخش فیلم، عکس و بازی با حداکثر وضوح ورودی 1080P مناسب است. اندازه تصویر خروجی آن می تواند از 32 تا 176 اینچ متفاوت باشد.

همچنین دارای دو بلندگوی داخلی است که برای استفاده در اتاق ها مناسب است، اما از خروجی صدای آن می توان برای اتصال به آمپلی فایر نیز استفاده کرد. این ویدئو پروژکتور دارای پورت USB و SD برای پخش مستقیم فایل های ویدئویی و صوتی از فلش مموری و کارت حافظه می باشد و همچنین دارای انواع پورت های ورودی HDMI، VGA و AV برای تصاویر است که استفاده از آن ها را آسان می کند. Cimemax T20 از راه دور کنترل می شود و امکان فوکوس دستی و تنظیم زاویه دید را فراهم می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دیتا ویدیو پروژکتور سینمکس مدل CINEMAX T20" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دیتا ویدیو پروژکتور سینمکس مدل CINEMAX T20"، کلیک کنید.