برسی دوربین چاپ سریع فوجی Fujifilm instax SQUARE SQ6 Taylor Swift Edition

دوربین چاپ فوری Fujifilm instax SQUARE SQ6 Taylor Swift Edition

دوربین چاپ سریع تازه معرفی شده که جایگزین سری قبلی SQUARE SQ6 خود شده است بهترین گزینه برای عکاسانی است که می خواهند در عکاسی سوژه خود خلاق باشند. همانطور که از عکس های این دوربین مشخص است SQUARE SQ6 این سری از خواننده محبوب الهام گرفته شده است. آلبوم تیلور سویفت طراحی این دوربین به صورت صفحه روزنامه با رنگ طلایی مشکی و پشت آن امضای خواننده با رنگ طلایی نوشته شده است. همکاری فوجی فیلم و تیلور سوئیفت نه تنها ظاهر دوربین را تغییر داد بلکه کارتریج فیلم آن نیز طراحی متفاوتی دارد. این طرح فقط برای این نسخه از Instax Square SQ6 است. ظاهرا این فیلم ها شخصا توسط خود تیلور سویفت طراحی شده اند و به همین دلیل برای طرفداران این خواننده ارزش زیادی خواهند داشت.

برسی دوربین چاپ سریع فوجی Fujifilm instax SQUARE SQ6 Taylor Swift Edition

این دوربین های چاپ سریع عکس های 2.4×2.4 را به شما ارائه می دهند. جالب است بدانید که دوربین های Instax که مشابه دوربین های پولاروید هستند و عکس را در لحظه نمایان می کنند توانسته اند بیش از 25 میلیون دستگاه در سراسر جهان بفروشند. به همین دلیل سری جدید این دوربین های پولاروید مانند با نام Instax Square معرفی شده است. این دوربین تیلور سوئیفت دارای قابلیتی است که می توانید قبل از گرفتن عکس فیلتری را اضافه کنید.

از طرف دیگر یک بند دوربین وجود دارد. سه فیلتر فلاش رنگی موجود است از نظر قیمت و تاریخ عرضه دوربین SQ6 Taylor Swift Edition در 20 اکتبر سال جاری با قیمت 180 دلار عرضه خواهد شد.

فیلم/کاغذ برای این دوربین در بسته های 10 یا 20 تایی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین چاپ سریع فوجی Fujifilm instax SQUARE SQ6 Taylor Swift Edition" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین چاپ سریع فوجی Fujifilm instax SQUARE SQ6 Taylor Swift Edition"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه