برسی دوربین عکاسی نیکون دست دوم Nikon D5600 kit 18-140

دوربین دست دوم Nikon D5600 kit 18-140

تمامی دوربین های دیجی فتو توسط کارشناسان ما بررسی و گارانتی می شوند و علاوه بر یک هفته مهلت تست، دارای 6 ماه گارانتی شرکتی نیز می باشند.

دوربین دست دوم D5600 کیت 18-140 بسیار کم استفاده و تمیز مناسب برای عکاسانی که می خواهند وارد حرفه عکاسی شوند و در ابتدا هزینه کمتری صرف کنند و عکاسی حرفه ای را تجربه کنند.

مزایا و معایب خرید دوربین دست دوم

مزایا:
1. مقرون به صرفه تر: دوربین های مستعمل معمولاً با قیمت پایین تری در دسترس هستند، که می تواند امتیاز بزرگی برای کسانی باشد که بودجه کمی دارند.
2. انتخاب زیاد: در حالی که دوربین های جدید همیشه جذاب هستند، مجموعه ای از دوربین های استفاده شده از مدل های گذشته و جدیدتر به شما این امکان را می دهد که به گزینه ای مناسب برای نیازهای خاص خود برسید.
3. گارانتی عملکرد: اگر دوربین دست دوم شما از یک منبع معتبر و با کیفیت تهیه شده باشد، این دوربین ها معمولاً از نظر عملکرد و کیفیت عکاسی به خوبی تست شده و قابل اعتماد هستند.

معایب:
1. برخی از خطرات: دوربین های دست دوم ممکن است خطراتی مانند ضربه، خط و خش یا مشکلات فنی داشته باشند که باید قبل از خرید به دقت بررسی شوند. بدون نگرانی کارشناسان عکس دیجی همه دوربین ها را تست و بررسی می کنند.
2. گارانتی و خدمات پس از فروش: در مقایسه با دوربین های جدید، گارانتی و خدمات پس از فروش دوربین های دست دوم ممکن است محدودتر باشد. نگران گارانتی فروشگاه های اینترنتی نباشید، تمامی دوربین ها دارای 6 ماه گارانتی و یک هفته مهلت تست می باشند.
3. عملکرد گذشته: برخی از دوربین های دست دوم ممکن است برای مدتی مورد استفاده قرار گرفته باشند و در نتیجه کیفیت عملکرد یا عمر مفید آنها در مقایسه با دوربین جدید کاهش یابد. ما در اینجا دوربین‌هایی که خیلی قدیمی هستند یا عکس‌های زیادی گرفته‌اند نمی‌خریم یا نمی‌فروشیم.

بسته به تمیزی دوربین (بدون خط و خش) و تعداد عکس ها قیمت ها به شرح زیر می باشد.

بین 5000 تا 8000 شات: 28 میلیون

بین 8000 تا 13000 شات: 25 میلیون

بین 15000 تا 20000 شات: 22 میلیون

اطلاعات دقیق در مورد دوربین را اینجا بخوانید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین عکاسی نیکون دست دوم Nikon D5600 kit 18-140" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین عکاسی نیکون دست دوم Nikon D5600 kit 18-140"، کلیک کنید.