برسی دوربین عکاسی سایبرشات سونی Sony Cyber-shot DSC- W730

دوربین Sony Cyber-shot DSC-W730

دوربین سونی DSC-W730 طراحی زیبا و بسیار راحت دارد. یکی از ویژگی های متمایز Sony DSC-W730 فیلم برداری HD عکاسی پانوراما و عکاسی پیاپی با سرعت 1.0 فریم بر ثانیه است. Sony W730 تصاویری با کیفیت بالا با سنسور CCD 16 مگاپیکسلی ارائه می دهد. 16 مگاپیکسل به این معنی است که می توانید بدون نگرانی روی تصاویر خود زوم کنید و قسمت مورد نظر خود را بدون کاهش کیفیت تصویر برش دهید. این سنسور حتی در نور کم نیز بسیار قدرتمند عمل می کند و تصاویر واضح و با کیفیتی را ارائه می دهد. این دوربین سوژه های دور را با زوم اپتیکال 8 برابر برای شما به ارمغان می آورد. اندازه صفحه نمایش این دوربین 2.7 اینچ است. ISO این دوربین در بازده خودکار 100/200/400/800/1600/3200 است.

برسی دوربین عکاسی سایبرشات سونی Sony Cyber-shot DSC- W730

قابلیت عکاسی و فیلم برداری Sony DSC-W730

دوربین سونی DSC-W730 می تواند با فوکوس خودکار و سایر تنظیمات دستی عکاسی کند. همچنین با تغییر فاصله کانونی تنظیم کنید. این دوربین قابلیت فیلم برداری با کیفیت HD را دارد و می توانید فیلم های با کیفیت با رزولوشن 1280 در 720 و سرعت 30 فریم بر ثانیه ضبط کنید. همچنین تثبیت کننده نوری این دوربین به کاهش لرزش فیلم در هنگام حرکت کمک می کند. دارای فلاش است که به شما امکان می دهد در تاریکی و در نور کم عکس بگیرید.

عکاسی پانوراما 360 درجه و سه بعدی

با حالت پانوراما W730 می توانید تا 360 درجه تصویر را پوشش دهید. با چرخاندن دوربین در جهت دلخواه طبیعت و مناظر شهری را ثبت کنید. بس است! دوربین بقیه کارها را با سرعت بالا انجام می دهد و یک عکس تکی شگفت انگیز از این عکس های متوالی ایجاد می کند. صفحه نمایش این دوربین دارای 230000 نقطه است.

فوکوس خودکار

  • تشخیص کنتراست
  • انبوه
  • مرکزی
  • موضوع را دنبال کنید
  • مجرد
  • لمس کنید
  • تشخیص چهره

حالت های نورسنجی این دوربین

  • چند
  • وزن مرکز
  • نقطه

بدنه و باتری دوربین سونی DSC-W730

دوربین سونی DSC-W730 دارای بدنه پلاستیکی با کیفیت می باشد. وزن این دوربین 122 گرم است. و باتری مدل NP-BN است. عمر باتری طبق استانداردهای CIPA به 240 شات می رسد.

نمونه عکس های گرفته شده با دوربین Sony DSC-W730

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین عکاسی سایبرشات سونی Sony Cyber-shot DSC- W730" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین عکاسی سایبرشات سونی Sony Cyber-shot DSC- W730"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه