برسی دوربین عکاسی بدون اینه نیکون Nikon z6 iii

دوربین غیر نیکون Nikon z6 iii

دوربین نیکون z6 iii یک دوربین به روز شده است که در 17 ژوئن 2024 به بازار عرضه شد.این دوربین دارای سرعت بیشتر، سازگاری بیشتر، عملکرد و کیفیت تصویر عالی است. و از نظر ظاهری همانند نسل قبلی خود است. همچنین در هنگام گرفتن عکس و فیلم مانند سری های قبلی خود وضوح بالایی دارد.

سنسور و پردازنده

سنسور نسل دوم دوربین نیکون z6 از نوع BSI CMOS با کیفیت تصویر 25 مگاپیکسلی است. طراحی حسگر BSI باعث شده تا این دوربین نور بیشتری جذب کند. و حتی در شرایط نوری ضعیف می توان عکس ها را با کمترین نویز و بالاترین کیفیت ثبت کرد. عکاسی پیاپی دوربین Nikon Z6 iii سری به ۲۰ فریم در ثانیه می رسد.

فیلمبرداری

دوربین نیکون Z6 iii می تواند با کیفیت 4K با سرعت 30، 24، 25 فریم در ثانیه، کیفیت FULL HD در 120، 100، 60، 50، 30، 25، 24 فریم در ثانیه ضبط کند. دوربین هایی که از ضبط با رزولوشن UHD 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه یا FULL HD با سرعت 120 فریم بر ثانیه پشتیبانی می کنند، برای ایجاد ویدیوهای تایم لپس مناسب هستند. ضبط خارجی با پشتیبانی از N-Log و HLG 10 بیتی (HDR) همچنین به شما امکان می دهد ویدیوهای با کیفیت بالاتر با محدوده دینامیکی وسیع تری تولید کنید.

نمایش دادن

صفحه نمایش این دوربین 3.1 اینچی و دارای کیفیت 2.100.00 میلیون نقطه است. همچنین این دوربین لمسی بوده و صفحه نمایش آن قابلیت چرخش دارد. حساسیت ISO دوربین Nikon Z6 iii را می توان از (50 تا 204800) افزایش داد.

ویژگی های

دوربین Nikon Z6 iii دارای تثبیت سنسور است. که باعث افزایش کیفیت تصاویر و فیلم های این دوربین شد. بدنه آن از آلیاژ منیزیم است که آن را در برابر گرد و غبار، آب و شرایط نامساعد مقاوم می کند.

تمرکز

حالت های فوکوس خودکار

  • تشخیص فاز
  • تشخیص کنتراست (حسگر)
  • چند منطقه ای
  • مرکز
  • یک نقطه انتخابی
  • ردیابی
  • مجرد
  • به طور مداوم
  • یک لمس
  • تشخیص چهره
  • زنده

Nikon Z6 iii دارای سیستم فوکوس به روز شده است. این دوربین می تواند چشم ها و صورت سوژه را در انسان و حیوان در هنگام عکس و فیلم تشخیص دهد.

منظره یاب

دوربین Nikon z6 iii دارای صفحه نمایش لمسی 3.1 اینچی بر روی این دوربین است که به 5760000 میلیون می رسد. منظره یاب دوربین نیکون Z6 iii برقی است که 100% قدرت پوشش دارد. همچنین بزرگنمایی منظره یاب آن به 0.8 برابر می رسد.

مشخصات باتری و فیزیکی

باتری دوربین Nikon Z6 iii یک بسته باتری (Lithium-ion EN-EL15C) است و عمر آن طبق استانداردهای CIPA به 380 شات می رسد.

بدنه این دوربین به گونه ای ساخته شده است که در برابر تغییرات محیطی مقاوم باشد. وزن دوربین سری Z نیکون با احتساب باتری به 760 گرم خواهد رسید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین عکاسی بدون اینه نیکون Nikon z6 iii" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین عکاسی بدون اینه نیکون Nikon z6 iii"، کلیک کنید.