برسی دوربین سونی Sony Alpha A7R II

بررسی دوربین سونی Alpha A7R II

برسی دوربین سونی Sony Alpha A7R II

در سری دوربین های A7R II که سونی در سال 2014 معرفی کرد این مدل دارای سنسور 1 اینچی و لنز زوم نسبتا سریع است و بدنه آن طوری طراحی شده است که به راحتی در جیب قرار می گیرد.

: سنسور جدید لنز بسیار سریع و حالت هوشمند EVF که آن را به یکی از بهترین دوربین ها تبدیل کرده است.

دوربین جدیدی که توسط سونی بیمه و معرفی شده است دوربین A7R II می باشد این دوربین دارای ویژگی هایی از قبیل: سنسور جدید Exmor RS CMOS سرعت عکاسی پشت سر هم فوق العاده بالا که 50 فریم بر ثانیه است و همچنین بهترین نوع حالت 4k FULL HD به این دوربین اضافه شده است. دوربین با ارزش

سایر مشخصات کلیدی دوربین سونی A7R II

سنسور 42.2 مگاپیکسلی CMOS

لرزشگیر اپتیکال تصویر

حداکثر سرعت شاتر 1.32000 ثانیه است و با استفاده از شاتر مکانیکی به 1/2000 می رسد.

عکاسی پشت سر هم 5 فریم بر ثانیه

ضبط حرکت آهسته بیش از 50 فریم در ثانیه (960 فریم در ثانیه در حالت NTSC)

فیلمبرداری با بالاترین حالت لمسی 4K/FULL HD

حالت های فایل تصویری شامل تنظیمات گامای S-Log2 است

دارای LCD چرخان 3 اینچی با 1.3 میلیون نقطه

منظره یاب برقی OLED

فیلتر ND داخلی (با حالت خودکار)

دارای وای فای با NFC است

سیستم فوکوس خودکار A7R II از 315 نقطه تشکیل شده است که 65 درصد از مساحت فریم را پوشش می دهد.

سایر مشخصات کلیدی دوربین سونی A7R II

هنگامی که انگشت شما در سمت راست بالای A7R II قرار دارد

برای کنترل شاتر یا زوم نگه دارید. همانطور که می بینید نگه داشتن دوربین دشوارتر است اما راه هایی برای رفع این مشکل وجود دارد.

اگر مانند مدل ما در اینجا دست های بزرگی با شست دارید که تقریباً روی همه دکمه ها قرار دارد ممکن است به طور تصادفی تنظیمات را تغییر دهید.

با حرکت از چپ به راست می توانید به دکمه EVF و فلاش دسترسی داشته باشید اگر به سمت راست ادامه دهید به دکمه روشن/خاموش و شاتر به همراه کنترل زوم اطراف آن و منطقه ای که فلاش در آن قرار دارد دسترسی خواهید داشت.

از نظر ظاهری تنها راهی که می توانید تفاوت این دو مدل را تشخیص دهید الگو و کلمات حک شده روی صفحه بالایی آن است. بدنه آن از آلیاژ منیزیم ساخته شده است که به طور کامل استانداردهای دوربین های کامپکت را رعایت می کند سوئیچ چرخشی از فلز ساخته شده است که حس دوام را القا می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین سونی Sony Alpha A7R II" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین سونی Sony Alpha A7R II"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه