برسی دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R6 Mark II

معرفی دوربین Canon R6

دوربین بدون آینه EOS R6 Mark II از همان فناوری پردازنده DIGIC X مانند مدل های EOS R5، EOS R6 و EOS-1D X Mark III استفاده می کند. این دوربین دارای سنسور جدید 24.2 مگاپیکسلی CMOS است و از فناوری Dual Pixel CMOS AF II نسل بعدی پشتیبانی می‌کند و سرعت و قابلیت اطمینان را به سطح بی‌سابقه‌ای می‌رساند. EOS R6 Mark II می تواند سوژه ها را ردیابی کند و در حین حرکت در کادر آنها را در فوکوس واضح نگه دارد. با استفاده از هوش مصنوعی پیشرفته یادگیری عمیق، این دوربین می‌تواند افراد، وسایل نقلیه (اکنون شامل هواپیما و قطار) را تشخیص دهد و حیوانات را شناسایی کند (با افزودن تشخیص اسب و گورخر).

بسته به محیط عکسبرداری، نوع سوژه ای که باید تشخیص داده شود را می توان در منو انتخاب کرد یا از طریق یک گزینه خودکار جدید تنظیم کرد. با ردیابی چشم پیشرفته، می توانید تعیین کنید که کدام چشم (چپ یا راست) باید اولویت فوکوس داشته باشد. اگر چشم ها قابل تشخیص نباشند، EOS R6 Mark II به جای آن روی صورت فوکوس می کند. ردیابی سر حتی اگر فرد برای لحظه ای بچرخد ادامه می یابد و اگر سر قابل مشاهده نباشد، دوربین بدن فرد را تعقیب می کند.

تثبیت کننده تصویر برای تغییر سنسور

دوربین Canon EOS R6 Mark II با موثرترین سیستم لرزشگیر دنیا، قابلیت تثبیت تصویر تا 8 استاپ را دارد. این دوربین با استفاده از ترکیبی از لرزشگیر داخلی و اپتیکال می تواند نوردهی های طولانی را با وضوح بسیار بالا ثبت کند. عکاسان می‌توانند بدون توجه به شرایط نوری عکس‌های بدون لرزش بگیرند و در شرایط نوری تا -6.5 EV و با حساسیت ISO تا 102400 به راحتی فوکوس کنند.

قابلیت های ویدیویی پیشرفته

EOS R6 Mark II از تمام عرض سنسور استفاده می کند و تنها دوربینی در کلاس خود است که ویدیوهای 4K 60p UHD با فوکوس همزمان Dual Pixel CMOS AF II ضبط می کند. تمام ضبط‌های 4K با افزایش نمونه خروجی 6K سنسور انجام می‌شود و کیفیت تصویری عالی ارائه می‌کند. برای فیلمسازان حرفه ای، این دوربین ضبط 6K RAW را از طریق خروجی HDMI امکان پذیر می کند، که می تواند در Atomos Ninja V+ با فرمت ProRes RAW ضبط شود و جزئیات بیشتر و تنظیمات پیشرفته مانند تعادل رنگ سفید را در پس پردازش ارائه می دهد. طراحی مدار بهبود یافته EOS R6 Mark II امکان زمان ضبط طولانی تری را فراهم می کند. بسته به دمای محیط، اسلات کارت حافظه و عمر باتری، این دوربین می‌تواند بیش از 40 دقیقه ویدیوی 4K 60p یا حداکثر 6 ساعت ویدیوی 4K 30p ضبط کند. پیش از این حداکثر زمان ضبط 29 دقیقه و 59 ثانیه بود.

حالت فوکوس در دوربین Canon R6

فوکوس خودکار

تشخیص فاز
چند رشته ای
مرکز
یک نقطه انتخابی
ردیابی
مجرد
به طور مستمر
یک لمس
تشخیص چهره
نمای زنده

حالت های فتومتریک

چند
وزن مرکز
نقطه
جزئی

بدنه و باتری

دوربین EOS R6 Mark II بدنه ای محکم و مقاوم دارد که برای استفاده حرفه ای و شرایط مختلف عکسبرداری طراحی شده است. این دوربین از آلیاژ منیزیم ساخته شده است که دوام و مقاومت بالایی در برابر ضربه و شرایط نامساعد جوی دارد. علاوه بر این، بدنه دوربین در برابر گرد و غبار و رطوبت محافظت می شود و به عکاسان اجازه می دهد بدون نگرانی از دوربین خود در شرایط سخت استفاده کنند. از نظر باتری، EOS R6 Mark II از باتری LP-E6NH استفاده می کند که طول عمر بیشتری نسبت به مدل های قبلی دارد. این باتری قابلیت شارژ سریع دارد و می تواند تا 510 عکس با استفاده از منظره یاب الکترونیکی (EVF) یا 760 عکس با استفاده از صفحه نمایش LCD عقب در حالت صرفه جویی در مصرف انرژی ارائه دهد.

علاوه بر این، دوربین را می توان از طریق درگاه USB-C شارژ کرد و به کاربر اجازه می دهد در حین استفاده شارژ شود. به خصوص زمانی که دوربین برای مدت زمان طولانی تری استفاده می شود. این ویژگی ها در کنار قابلیت های پیشرفته عکاسی و فیلم برداری، EOS R6 Mark II را به ابزاری قدرتمند و قابل اعتماد برای عکاسان و فیلمسازان حرفه ای تبدیل می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R6 Mark II" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R6 Mark II"، کلیک کنید.