برسی آداپتور لنز نیکون مدل Nikon Mount Adapter FTZ II

آداپتور لنز نیکون آداپتور پایه نیکون FTZ II

آداپتور لنز Nikon Mount Adapter FTZ II از آلیاژ منیزیم ساخته شده است که آن را سبک و در برابر شرایط مختلف مقاوم می کند. این آداپتور به کاربران اجازه می دهد تا لنزهای نیکون F-Mount را به دوربین های Nikon Z-Mount متصل کنند.

  1. جنس: آلیاژ منیزیم: استفاده از آلیاژ منیزیم در ساخت این آداپتور باعث سبکی وزن و همچنین مقاومت بالایی در برابر ضربه و شرایط محیطی شده است.
  2. تبدیل لنزهای F-mount به Z-mount: این آداپتور به کاربران اجازه می دهد تا لنزهای نیکون F-Mount را به دوربین های سری Z متصل کنند.
  3. تمرکز بی نهایت را حفظ کنید: آداپتور FTZ II برای تمرکز لنزهای F-mount در بی نهایت طراحی شده است. این ویژگی برای عکاسی از مناظر و سایر سوژه ها در فواصل دور بسیار مهم است.
  4. پشتیبانی کامل از فوکوس خودکار: این آداپتور به طور کامل از سیستم فوکوس خودکار لنزهای F-Mount پشتیبانی می کند تا کاربران بتوانند از تمامی قابلیت های فوکوس خودکار لنزهای خود بهره ببرند. این شامل AF-S، AF-P و حتی برخی از لنزهای AF قدیمی است.

این ویژگی‌ها آداپتور پایه FTZ II نیکون را به گزینه‌ای ایده‌آل برای عکاسانی تبدیل می‌کند که می‌خواهند لنزهای F-mount خود را در دوربین‌های بدون آینه سری Z نیکون بدون افت کیفیت یا عملکرد لنزهای خود نگه دارند و استفاده کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی آداپتور لنز نیکون مدل Nikon Mount Adapter FTZ II" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی آداپتور لنز نیکون مدل Nikon Mount Adapter FTZ II"، کلیک کنید.