اولین خروجی تابستانی میلان مشخص شد

اولین خروجی تابستانی میلان مشخص شد

مدافع دانمارکی در پایان فصل میلان را ترک خواهد کرد.

به گزارش جیرو، سیمون کیایر را باید نخستین خروجی میلان در فصل نقل وانتقالات دانست. مدیر برنامه های این مدافع 35ساله دانمارکی تایید کرد قرارداد او در پایان فصل تمام می شود و بر این اساس به عنوان بازیکن آزاد روسونری را ترک خواهد کرد.

کیایر از ژانویه 2020 در عضویت میلان بود و در این مدت 120 بازی برای تیمش انجام داد و با میلان قهرمانی در سری آ را به دست آورد.

او از سال 2009 در تیم ملی دانمارک بازی می کند و در یورو 2024 نیز احتمالا در ترکیب تیم ملی کشورش به میدان خواهد رفت.

میلان در حال حاضر در رده دوم جدول سری آ قرار دارد. شاگردان استفانو پیولی با اینتر که عنوان قهرمانی را کسب کردند، 19 امتیاز اختلاف دارند. این هفته روسونری در زمین یوونتوس به تساوی بدون گل رسید و فصل را بدون کسب جام به پایان برد و گفته می شود استفانو پیولی نیز به زودی از سمتش برکنار خواهد شد.

پایان خبر جیرو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اولین خروجی تابستانی میلان مشخص شد" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اولین خروجی تابستانی میلان مشخص شد"، کلیک کنید.