اولیایی: صفحه اینستاگرامم در اختیار ادمین است و خواستم استوری علیه نکونام را حذف کند/ بنا ندارم به ماجرای او و خطیر ورود کنم

اولیایی: صفحه اینستاگرامم در اختیار ادمین است و خواستم استوری علیه نکونام را حذف کند بنا ندارم به ماجرای او و خطیر ورود کنم

مدیرعامل سابق استقلال گفت: بنا ندارم در داستان اختلاف نکونام و خطیر وارد شوم و دعا می کنم اوضاع باشگاه استقلال درست شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری جیرو، انتشار یک استوری از صفحه سید کاظم اولیایی خطاب به جواد نکونام و موضع گرفتن تند علیه وی باعث شد تا این تصور ایجاد شود در ماجرای اختلاف سرمربی و مدیرعامل استقلال، اولیایی جانب علی خطیر را گرفته است.

خبرنگار جیرو برای اطلاع از صحت این استوری با اولیایی تماس گرفت که مدرعامل اسبق استقلال اظهار کرد: چون صفحه من دست فردی دیگری است، به او زنگ زدم و گفتم اگر چنین مطلبی را نوشتید حذف کنید. بنا ندارم در داستان اختلاف نکونام و خطیر وارد شوم. چنین کاری را نمی پسندم و نمی خواهم به سمت یکی از آنها موضع بگیرم. ورود خود را مثبت نمی دانم چون اختلاف را شعله ور می کند. در باشگاه هر کسی وظایفی دارد و با تعامل باید کارها را پیش برد. دعا می کنم اوضاع باشگاه استقلال درست شود. 

اولیایی: بنای ورود به اختلاف نکونام و خطیر را ندارم/ دعا می کنم اوضاع باشگاه استقلال درست شود

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اولیایی: صفحه اینستاگرامم در اختیار ادمین است و خواستم استوری علیه نکونام را حذف کند/ بنا ندارم به ماجرای او و خطیر ورود کنم" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اولیایی: صفحه اینستاگرامم در اختیار ادمین است و خواستم استوری علیه نکونام را حذف کند/ بنا ندارم به ماجرای او و خطیر ورود کنم"، کلیک کنید.