امکان صادرات مواد پروتیینی تولیدی لرستان

امکان صادرات مواد پروتیینی تولیدی لرستان

به گزارش جیرو لرستان ، مشاور وزیر جهاد کشاورزی و مدیر کل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت مطبوع با اشاره به اینکه خوشبختانه اقدامات خوبی در سازمان جهاد کشاورزی لرستان انجام شده است، گفت: استان در برخی شاخص ها از جمله گندم و مواد پروتیینی به ویژه مرغ رشد چشمگیری داشته است.

محمد رضا قدسی امشب در حاشیه برگزاری جلسه شورای معاونین و مدیران سازمان جهاد کشاورزی لرستان اظهار کرد: امروز از مرکز جهاد کشاورزی، واحدهای تولیدی مرغداری، باغبانی، زراعت و کارخانه خوراک دام بازدیدی انجام دادیم، همچنین نشستی با دستگاه های نظارتی داشتیم.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه اقدامات خوبی در سازمان جهاد کشاورزی لرستان انجام شده است، گفت: سازمان جهاد کشاورزی لرستان در برخی شاخص ها از جمله گندم و مواد پروتیینی به ویژه مرغ رشد چشمگیری داشته است.

مشاور وزیر جهاد کشاورزی و مدیر کل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت مطبوع بیان کرد: سازمان جهاد کشاورزی لرستان در تولید مواد پروتیینی علاوه بر اینکه نیاز خود را تامین می کند، امکان صادرات به دیگر استان ها و حتی خارج از کشور را هم دارد.

قدسی گفت: اقدامات مهم انجام شده با همکاری و همدلی کارکنان سازمان جهاد کشاورزی و پای کار بودن تولید کنندگان انجام شده است.

وی تاکید کرد: امیدواریم امسال که سال جهش تولید با مشارکت مردم است شاهد اقدامات چشمگیرتری در جهاد کشاورزی لرستان باشیم، چرا که این ظرفیت در استان وجود دارد.

مشاور وزیر جهاد کشاورزی و مدیر کل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت مطبوع بیان کرد: مشکلات مطرح شده از سوی معاونان و مسوولان سازمان جهاد کشاورزی لرستان را از طریق معاونت های وزارت جهاد کشاورزی و مقام عالی وزارت پیگیری خواهیم کرد.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "امکان صادرات مواد پروتیینی تولیدی لرستان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "امکان صادرات مواد پروتیینی تولیدی لرستان"، کلیک کنید.