افزایش توزیع گوشت گرم در میادین میوه و تره بار

افزایش توزیع گوشت گرم در میادین میوه و تره بار

مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی از افزایش عرضه گوشت در میادین خبر داد و گفت: گوشت قرمز گرم در تمام میادین وجود دارد و هیچ مشکلی خاصی در این زمینه نیست.

به گزارش جیرو، مسعود امراللهی با بیان اینکه تامین بسیار خوبی در حوزه گوشت قرمز صورت گرفته است،گفت:دیروز گوشت بسته بندی در میدان بهمن عرضه شد و امروز نیز توزیع صورت گرفته است.

وی افزود: با توجه به بازدیدهایی که داشتیم گوشت در تمامی میادین موجود است و مشکل خاصی وجود ندارد.

مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهادکشاورزی تصریح کرد:دیروز حدود 7.5 تن گوشت توزیع شد و امروز نیز 10تن توزیع شده است.

وی همچنین افزود: قیمت هر کیلو سردست گوساله 298 هزار تومان ، ران 303 هزار تومان، گردن گوساله 290 هزار تومان، شقه گوسفندی 280 هزار تومان، ران گوسفندی 330 هزار تومان و سردست گوسفندی 292 هزار تومان است.

پایان خبر جیرو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افزایش توزیع گوشت گرم در میادین میوه و تره بار" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افزایش توزیع گوشت گرم در میادین میوه و تره بار"، کلیک کنید.