ارز دیجیتال آوالانچ AVAX در کدام صرافی های لیست شده است؟

ارز دیجیتال آوالانچ، یک پروتکل اجماع نوآورانه با هدف رفع مشکلات ، یکپارچه سازی و ایجاد امنیت می باشد که به دنبال ایجاد یک اکوسیستم با بالاترین میزان مقیاس پذیری است. این پیشرفته می تواند در عرض یک ثانیه، 4500 را انجام دهد و همچنین در کمتر از 3 ثانیه تراکنش ها را تایید می کند. این پلتفرم قصد دارد به سیستم پرداخت ها، قراردادهای هوشمند، اینترنت بلاک چین و تبدیل شود. همچنین این پلتفرم می تواند به صورت جهانی به مبادله دارایی ها بپردازد و به صورت کاملا غیر متمرکز و به کمک قراردادهای هوشمند، آنها را کنترل کند.

عملکرد پلتفرم آوالانچ

زیر شبکه Subnet

در زنجیره مبادله به عنوان یک بلاک چین غیرمتمرکز و قابل برنامه ریزی، می توان دارایی های دیجیتال دیگر مانند توکن های سودمند، ها، و همچنین را ایجاد کرد.

زنجیره سکو، وظیفه هماهنگی اعتبار سنج ها و امکان ذخیره سازی توکن ها در شبکه را بر عهده دارند. این بلاک چین در ایجاد شبکه های جدید و نظارت بر آنها نیز نقش دارند.

تکنولوژی آوالانچ

تکنولوژی آوالانچ، یک تکنولوژی پیشرفته است که باعث تمرکز زدایی و افزایش سرعت تراکنش ها می شود. همچنین توسعه دهندگان آن می توانند با محیط های دلخواه خود، زیر شبکه های جدیدی را ایجاد کنند، زیرا زیر ساخت آولانچ بسیار انعطاف پذیر می باشد.

سهام‌گذاری در اولانچ

شبکه اولانچ برای افزایش ایمنی از روش سهام‌گذاری استفاده می‌کند. در این روش، هر نود برای ارزیابی و اعتبارسنجی بلاک چین‌ها باید توکن‌های آواکس را سهام‌گذاری کند. قیمت آوالانچ در این فرآیند نقش مهمی ایفا می‌کند، زیرا اعتبارسنج‌ها بر اساس تعداد توکن‌های سهام‌گذاری شده پاداش دریافت می‌کنند.

معماری شبکه آوالانچ

معماری شبکه آوالانچ، منحصر به فرد و متمایز از سایر شبکه هایی می باشد که خود را اینترنت بلاک چین معرفی می کنند. معماری شبکه آوالانچ 4 بخش مجزا دارد که عبارتند از:

1- موتور اجماع

الگوریتم اجماع آوالانچ، مبتنی بر اثبات سهام (PoS) می باشد که البته با نمونه های قبلی، تفاوت هایی دارد و به دو بخش تقسیم می شود:

آولانچ: یک الگوریتم اجماع مبتنی بر تکنولوژی می باشد که کاملا بهینه شده و توان بالایی دارد.

2- زیر شبکه ها

زیر شبکه یا Sub-Network که مخفف آن (Subnet) می باشد، مجموعه ای تغییر پذیر از تایید کننده های بلاک می باشد که به همکاری با یکدیگر برای اجماع در مورد وضعیت دسته ای از زنجیره ها می پردازند. زیر شبکه ها باید برای تایید کننده های خود، مکانیزم پاداش دهی ایجاد کنند.

3- زنجیره ها

4- ماشین مجازی

تفاوت آوالانچ با بیت کوین

1- سرعت انجام تراکنش ها در آوالانچ نسبت به بیت کوین بسیار بیشتر می باشد.

2- تعداد تراکنش های پردازش شده در بیت کوین 7 تراکنش در ثانیه می باشد، در حالی که در آوالانچ در هر ثانیه 6500 تراکنش صورت می گیرد.

3- در بلاک چین بیت کوین، به چندین متمرکز برای تولید بلاک نیاز است، در حالی که آوالانچ می تواند بدون این که ارزشی از سیستم خارج شود، میلیون ها تولید کننده بلاک را در جای خود قرار دهد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ارز دیجیتال آوالانچ AVAX در کدام صرافی های لیست شده است؟" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی, کسب و کار ایرانی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ارز دیجیتال آوالانچ AVAX در کدام صرافی های لیست شده است؟"، کلیک کنید.