اتفاقی که صدای هواداران استقلال را در آورد

اتفاقی که صدای هواداران استقلال را در آورد

آفتاب نیوز :

سامانه بلیت فروشی دیدار استقلال و نساجی چند ساعت شلوغ را داشت و بعد از باز شدن در مدتی کوتاه با فروش همه بلیت های این مسابقه سریعا بسته شد.

مسیولان برگزاری بازی نساجی و استقلال 6 هزار بلیت را به فروش گذاشتند، که از این تعداد فقط 600 بلیت و 10 درصد ظرفیت سهم استقلالی ها بود. جالب اینکه همه بلیت ها در مدت کوتاهی به فروش رفت.

اتفاق ویژه ای که در سایت بلیت فروشی مسابقه مشهود بود، به اختلاف قیمت بلیت ها برمی گردد. بلیت سکوی طرفداران نساجی مازندران به قیمت 50 هزار تومان و برای تماشاگران استقلال به قیمت 250 هزار تومان بود که این مسیله در فضای مجازی بازتاب گسترده ای داشت.

اگرچه بلیت های سکوی استقلالی ها با 5 برابر قیمت سکوی فولادی ها به فروش گذاشته شد و همه آن ها نیز به فروش رفت، اما در صفحات مجازی و طرفداری مورد اعتراض طرفداران استقلال قرار گرفت.

دیدار نساجی و استقلال ساعت 19:45 روز سه شنبه در ورزشگاه شهید وطنی قایمشهر برگزار می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اتفاقی که صدای هواداران استقلال را در آورد" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اتفاقی که صدای هواداران استقلال را در آورد"، کلیک کنید.