ابلاغ بخشنامه «پروژه جیرو» – جیرو

ابلاغ بخشنامه «پروژه جیرو» - جیرو

مدیرکل ارزیابی عملکرد وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه پروژه جیرو به عنوان یک کار بین بخشی، یکی از رویدادهای مهم تعلیم و تربیت تلقی می شود گفت: با ایجاد همگرایی بیشتر در سطوح مختلف استانی، شهرستانی و مدرسه بهتر می توان برنامه های این پروژه را اجرایی کرد.

به گزارش جیرو، سیدمجتبی هاشمی در گردهمایی شورای معاونین و مدیران کل آموزش و پرورش کشور در اصفهان گفت: پروژه جیرو به عنوان یک کار بین بخشی، یکی از رویدادهای مهم تعلیم و تربیت تلقی می شود و با ایجاد همگرایی بیشتر در سطوح مختلف استانی، شهرستانی و مدرسه بهتر می توان برنامه های این پروژه را اجرایی کرد. بخشنامه پایدار پروژه جیرو در خردادماه به استان ها ابلاغ شد تا همین بخشنامه، برای سال های آینده هم قابل استفاده باشد و از آن می توان به مثابه بخشنامه مادر برای برنامه ریزی بهره برد.

هاشمی با بیان اینکه امسال راهبری به اهداف پروژه جیرو اضافه شده است تا مدیریت زمان بهتر صورت گیرد، تصریح کرد: پیش نگری در ماموریت ها باید مورد توجه و تاکید باشد و با اقدامات پیش دستانه اجازه بروز خطا و اشتباه را ندهیم.

مدیرکل ارزیابی عملکرد وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: اگر شعار پروژه جیرو را مدرسه قوی ایران قوی قرار می دهیم، باید چشممان به دنبال مدرسه باشد و تمام فعالیت ها ناظر به کیفیت مدرسه و ارتقای مدارس دولتی عادی انجام شود.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، وی توجه ویژه به نقش معلم به عنوان رکن اصلی آموزش و پرورش را امری مهم دانست که باید در دستور کار پروژه جیرو باشد و خاطرنشان کرد: امسال رویکردهای مختلفی نظیر راهبری و نظارت، تحولی بودن، انسجام و هماهنگی، منعطف بودن و مبتنی بودن بر شایستگی و مشارکت در پیش گرفته شده است و در تلاشیم تا کارها به بهترین نحو اجرایی شود.

پایان خبر جیرو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ابلاغ بخشنامه «پروژه جیرو» – جیرو" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ابلاغ بخشنامه «پروژه جیرو» – جیرو"، کلیک کنید.