آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور در روز جمعه

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور در روز جمعه

مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای شریانی و غیر شریانی کشور در روز جمعه یکم تیرماه را اعلام کرد.

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری جیرو از وزارت راه و شهرسازی، مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای صبح روز جمعه یکم تیرماه اعلام کرد که تردد در محور‌های چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) روان است و ضمنا محور‌های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

همچنین تردد در سایر محور‌ها نیز روان است.

بر اساس این گزارش محور‌های مسدود غیرشریانی؛ هشتگرد–طالقانْ، کمربندی جدید خرانق–یزد و یزد–دربید و محور دارای انسداد فصلی پونل–خلخال معرفی شدند.

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور در روز جمعه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور در روز جمعه" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور در روز جمعه"، کلیک کنید.